| کد خبر: 148306 |

به‌زودی در استان گلستان انجام می‌شود:

بهره‌برداری از آسفالت محور روستایی کردکوی – درازنو

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از بهره‌برداری و آسفالت محور کردکوی –روستای ییلاقی درازنو در آینده‌ای نزدیک در سال جاری خبر داد.

تین نیوز

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از بهره‌برداری و آسفالت محور کردکوی –روستای ییلاقی درازنو در آینده‌ای نزدیک در سال جاری خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در بازدید از پروژه آسفالت محور کوهستانی درازنو در گفتگو با واحد خبرگزاری صدا و سیمای استان گفت: طول محور ۲۵ کیلومتر است که طی سال‌های گذشته ۱۹/۵ کیلومتر آن انجام و امسال ۵/۵ کیلومتر آن در دست بهسازی قرار دارد.

وی در این خصوص افزود: محور ارتباطی درازنو به‌عنوان یک راه کوهستانی و دارای شش روستا و وجود سایت هواپیمایی، فرستنده صدا و سیما و مناطق گردشگری از اهمیت خاصی برای استان و کشور دارا است که این اداره کل در این راستا اقدام به بهسازی محور فوق نموده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان عملیات اجرا شده در این محور را شامل زیرسازی، احداث ابنیه فنی و اصلاح برخی از نقاط ذکر کرد.

محبوبی اعتبار مورد نیاز این پروژه را در سال جاری ۹۵ و ۹۶ دو میلیارد و سیصد میلیون تومان اعلام و افزود: تاکنون ۱۵۰ میلیون تومان از منابع استانی به این اداره کل تخصیص یافته است.

گفتنی است در این بازدید جمالی فرماندار شهرستان کردکوی، بخشدار، مدیریت ساخت و توسعه راه‌های اداره کل و رئیس اداره راه و شهرسازی کردکوی، محبوبی راه همراهی کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.