| کد خبر: 139724 |

افتتاح آسفالت بیش از 50 کیلومتر راه روستایی در شهرستان باشت

بیش از 50 کیلومترلکه گیری و آسفالت راه روستایی در شهرستان باشت با حضور نماینده محترم مردم باشت و گچساران به بهره برداری رسید.

تین نیوز

بیش از 50 کیلومترلکه گیری و آسفالت راه  روستایی در شهرستان باشت  با حضور نماینده محترم مردم باشت و گچساران به بهره برداری رسید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد، مدیر کل راه و شهر سازی در این آیین گفت: با وجود همه تنگناهای مالی با استفاده از توان بخش خصوصی و اختصاص قیر اقدامات گسترده ای در حوزه راههای روستایی صورت گرفته است.

دکتر محمد علی علیمردانی در ابتدا با ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در این حوزه افزود: این میزان روکش آسفالت جاده ای شامل 16.5  کیلومتر سرابیز-منصور آباد با اعتبار 14 هزار میلیون ریال ،سه راهی ده بزرگ – دو راهی بهره رعنا 14.5 کیلومتر با اعتبار 124 هزار میلیون ریال  به بهره برداری رسیده است.

علیمردانی لکه گیری وروکش آسفالت راه روستایی پشتکوه باشت به طول 7.5 کیلومتر با اعتبار 8760میلیون  ریال یکی دیگر از این طرح برشمرد.

وی همچنین عنوان کرد: فاز اول راه روستایی ده بزرگ - پیچاب به طول حدود 4.5کیلومتر با اعتبار96 هزار و 445 میلیون ریال و راه روستایی بهر رعنا به طول 10 کیلومتر با اعتبار 11 هزار و 804 میلیون ریال به  بهره برداری  رسید.

این مسئول  یادآور شد: با وجود همه اقدامات گسترده ای که در حوزه ساخت و بهسازی راههای روستایی استان صورت گرفته، بدون تردید با تخصیص اعتبارات کافی و به موقع می توان نیازهای بیشتری را در این حوزه برطرف نمود.

طی این آیین امام جمعه باشت از محمدعلی علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی استان تقدیر ویژه کرده و تصریح کرد: از مدیرکل راه و شهرسازی  و همکارانشان در شهرستان  باشت جهت انجام خدمات ارزنده در این شهرستان کمال  تقدیر تشکر را داریم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.