| کد خبر: 38682 |

◄ تا کنون ۱۵۲ کیلومتر مترو ساخته شده است / روزانه ۱۴۵۰ حرکت در مترو انجام می شود

تین نیوز | نشست مسئولان شورا و كارگروه های 13 گانه پدافند غیرعامل استان تهران امروز در شركت بهره برداری مترو تهران برگزار شد.
 
به گزارش تین نیوز از شركت بهره برداری مترو تهران، صبح امروز شورا و كارگروه های 13 گانه پدافند غیرعامل تهران میهمان مدیرعامل و مسئولان شركت بهره برداری مترو تهران بودند.

در این جلسه، نایبی ضمن خوشامدگویی به میهمانان اظهار داشت: امروز در تهران استفاده از مترو یك نیاز به شمار می آید و مترو با جابه جا كردن حدود 2.5 میلیون مسافر در روز وظیفه سنگینی را بر عهده دارد زیرا به دلایل مختلف اقتصادی، سرعت و اطمینان از سفر با مترو، بسیاری از مسافران این وسیله نقلیه را برای سفرهای بین شهری انتخاب می كنند.
 
وی ادامه داد: از سال 93 و با پیگیری های مجدانه، ساخت و بهره برداری از مترو، توسعه خطوط از فرودگاه مهرآباد و ادامه خط 3 كه به نوبنیاد و تجریش وصل می شود طیف جدیدی از خدمات رسانی به مردم آغاز شده است.

مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران با اشاره به اینكه از سال 74 كه تاسیس شركت بهره برداری مترو تهران است تا كنون 152 كیلومتر مترو ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفته است، افزود: و آنچه مدنظر مدیران شهری است گسترش خطوط و برنامه ریزی برای افزودن 30 كیلومتر به این خطوط است.

به گفته نایبی به واسطه این توسعه فراگیر و ارتباطات معنا دار مترو با دستگاه های متولی در كشور به خصوص پدافندغیرعامل جلساتی به صورت انفرادی با ارگان ها و سازمان های مختلف برگزار كرد، و بازدید های دوره ای از فعالیت های مترو صورت می گیرد.


نایبی در ادامه با اشاره به اینكه روزانه 1450 حركت در مترو انجام می شود اظهار داشت: حركت قطارها در خطوط مترو از حدود ساعت 5 صبح آغاز و تا ساعت 11 و 30 شب ادامه دارد. در بین این ساعات نیز فعالیت با جابه جایی قطارها و آمادگی برای سرویس دهی ادامه دارد.

نایب رئیس هیئت مدیره شركت بهره برداری مترو تهران گفت: برای رفع موانع و مشكلات بر سر راه همچنین خدمات رسانی ویژه و بدون نقص به مردم، تعاملات با سایر شركت ها اهمیت ویژه ای دارد تا بتوان خدمات مطلوبی به مسافران شهری ارائه دارد.

پس از این نشست شورا و اعضای كارگروه های 13 گانه پدافند غیرعامل از مركز فرمان شركت بهره برداری مترو تهران و خط یك از ایستگاه امام خمینی (ره) تا دروازه دولت و پست برق مترو بازدید و از نزدیك در جریان حمل و نقل ریلی شهری قرار گرفتند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.