| کد خبر: 157465 |

◄ «علاءالدین» پلمپ می‌شود؟

رئیس ستاد ایمن‌سازی واحدهای صنفی تهران از تمرکز برای ایمن‌سازی پنج مرکز تجاری در خیابان جمهوری خبر داد.

تین نیوز

رئیس ستاد ایمن‌سازی واحدهای صنفی تهران از تمرکز برای ایمن‌سازی پنج مرکز تجاری در خیابان جمهوری خبر داد.

خسرو ابراهیمی‌نیا در پاسخ به سؤالی درباره موارد مطرح‌شده درباره اخطارهای سازمان آتش‌نشانی به مالکان ساختمان علاءالدین، اظهار کرد: ساختمان علاءالدین یکی از پاساژهایی است که زیرساخت‌های ناایمن دارد. اگرچه تمهیداتی برای آن اندیشیده شده اما هنوز مورد تائید ۱۰۰ درصدی آتش‌نشانی قرار ندارد.

ابراهیمی‌نیا عضو هیئت‌مدیره اتاق اصناف بابیان اینکه این ساختمان به دلیل رفت‌وآمد بالایی که در آن صورت می‌گیرد، موردتوجه ویژه قرار دارد، گفت: این پاساژ محلی برای خریدوفروش و درعین‌حال انبار نیز است. علاوه بر پاساژ علاءالدین در خیابان جمهوری چهار مرکز تجاری دیگر نیز وجود دارند که تاکنون اخطار گرفته‌اند.

اخطار به پاساژهای اسلامی، اروپا، مبصر و دراکولا

وی از پاساژهای اسلامی، اروپا، مبصر و دراکولا به‌عنوان دیگر مراکز تجاری ناایمن خیابان جمهوری اشاره کرد و افزود: پاساژهای دراکولا، اروپا و مبصر بر اساس تصمیمات گرفته‌شده هر یک به مدتی حدود ۹ تا ۱۲ روز پلمپ بودند و اکنون در حال رفع مشکلات خود هستند. بر همین اساس تعهد شده است که این پاساژها ایرادات لازم را برطرف کنند. به‌عنوان‌مثال سیم‌کشی‌های برق و تابلوهای برق در این پاساژها مورد بازبینی قرار می‌گیرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از دنیای اقتصاد، عضو هیئت‌مدیره اتاق اصناف با بیان اینکه مراکز تجاری متعددی وجود دارند که ناایمن هستند، گفت: در بازار نیز بخش قابل‌توجهی از مراکزی که ناایمن بودند تا حدود زیادی ایمن‌سازی شده است اما به‌هرحال نمی‌توان از بافت ۱۰۰ تا ۱۲۰ ساله انتظار داشت که به‌طور ۱۰۰ درصد ایمن شود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.