| کد خبر: 268338 |

محدودیت های ترافیکی در اصفهان برای پنجشنبه 26 بهمن

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان محدودیت های ترافیکی بازی فوتبال بین تیم های سپاهان ایران و الهلال عربستان در شهر اصفهان را اعلام کرد.

تین نیوز

سرهنگ اصغر زارع ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و آرزوی موفقیت برای تیم سپاهان اصفهان در جام باشگاه های آسیا اظهار کرد: با توجه به برگزاری دیدار حساس مسابقه فوتبال بین دو تیم سپاهان اصفهان و الهلال عربستان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، امروز محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی توسط پلیس راهور اصفهان در مسیرهای منتهی به ورزشگاه نقش جهان شهر اصفهان اعمال می شود.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، زارع افزود: بر این اساس تردد هرگونه وسیله نقلیه سنگین از ساعت ۱۶ تا ۲۳ روز پنجشنبه _بیست وششم بهمن_ از میدان امید (ورودی شمال شهر از سمت خیابان زینبیه) به سمت میدان تاکسیرانی در بلوار آسمان در مسیر غرب به شرق و بالعکس - میدان تاکسیرانی به سمت میدان المپیک در بلوار فرزانگان در هر دو مسیر شرق به غرب و بلعکس ممنوع است و رانندگان این نوع وسایل نقلیه می توانند از مسیر جایگزین میدان امید به سمت شهر حبیب آباد شهرستان برخوار برای تردد خود استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: تردد وسایل نقلیه سنگین از پل سلیمان خاطر به سمت پل شریعتی و میدان المپیک نیز ممنوع است و پل سلیمان خاطر به سمت آزادگان و شهرستان های خمینی شهر و نجف آباد به عنوان مسیر جایگزین این خودروها تعیین شده است.

سرهنگ زارع با بیان اینکه با توجه به تراکم ترافیک در محدوده های مذکور محدودیت های موقت و دائم نیز اجرا خواهد شد، اظهار داشت: رانندگان ضمن همکاری و همراهی با مأموران پلیس در زمان اعمال محدودیت های ترافیکی از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.