| کد خبر: 261276 |

تونل خط 2 مترو اصفهان فرو ریخت

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان از ریزش تونل هواساز ایستگاه شاهد خط ۲ مترو اصفهان خبر داد.

تین نیوز

تونل هواساز خط 2 مترو اصفهان در باقوشخانه ریزش کرده است. در محل حادثه دو حفره به عرض دو متر و عمق چهار متر ایجاد شده که طبق گفته کارگران و مهندسین، از دیشب تا امروز مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان شخصاً در محل حضور داشته و اتفاقات را مدیریت کرده بود.

به گزارش تین نیوز، مسیر رفت از سمت چهار راه بنایی به سمت چهارراه باقوشخانه توسط نیوجرسی ها و نوارهای زرد رنگ هشدار مسدود شده است و خودرو های سنگین شهرداری در محل حادثه حضور دارند.

خبر مهم و پربازدید امروز را بخوانید:

اتوبان اصفهان شیراز ؛ نحسی 13 مانع افتتاح آزادراه می شود؟

گفته شده مهندسین پروژه ایستگاه مترو شاهد (باقوشخانه) هشدار لازم را به ساکنان و کسبه محل داده اند تا از تردد بی مورد جلوگیری شود و مانع هرگونه خطر احتمالی شوند.

شاهدین حاضر در محل حادثه علت را نمناکی خاک به دلایل مختلف از جمله نشت فاضلاب، دانسته اند که باعث ریزش سربار گالری هواساز مترو ایستگاه شاهد است.

امیرعباس رحمتی، مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایمنا، این چنین اظهار کرد: در ضلع غربی ایستگاه مترو با نام شاهد از خط ۲ قطار شهری همزمان با حفاری گالری تونل هوا رسان مترو از روز گذشته به دلیل نمناکی و سست بودن خاک این محل، شاهد یک مرتبه ریزش بودیم.

وی تصریح کرد: کارگران و مهندسان پروژه، از ابتدای این اتفاق از شب گذشته تا امروز صبح، در تلاش شبانه روزی بودند تا این ریزش را مرتفع سازند و عملیات حفاری، آواربرداری، پُرسازی و استحکام س ازی محل حادثه دیده انجام گیرد و از آسیب رسیدن به ساختمان های مجار و تأسیسات موجود در محل ممانعت شود.

در این محل خودرو حوادث آب و فاضلاب منطقه چهار، کامیون های حمل خاک، کامیون های میکسر بتن و تیم های فنی و متخصص در محل حاضر بودند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مهدی 0 1

    مدیرعامل که کربلا بود.دروغگوها

  • ناشناس 1 1

    خوب دیگه کار دست پیمانکار بیسواد اهل زد و بنده ، دزدی در پروژه ها تازگی ندارد ؟
    خاک بر سرتون که امورات این مملکت دست یه عده آدم بیسواد و چوپق چاق کن افتاده ! یه روز میکنن ، یه روز پر میکنن، یه روز بلوک کار میزان ، یه روز چش گربه ایی .....