| کد خبر: 267854 |

◄ راننده پیشکسوت خمینی شهری تقدیر شد

شروع کار حاج غلامحسین رحیمیان از سال ۱۳۵۷ بوده است.

تین نیوز

جمعی از رانندگان کامیون،  فعالان و پیشکسوتان بخش حمل و نقل جاده ای کالای خمینی شهر، با حضور در منزل یکی از رانندگان پیشکسوت از او تقدیر کردند.

به گزارش تین نیوز، این افراد با حضور در منزل حاج غلامحسین رحیمیان با تقدیم لوح تقدیر از سال ها خدمات این همکار خود قدردانی کردند. 

 حسین صالح پور یکی از رانندگان حاضر در  مراسم در این مورد گفت: حاج غلامحسین رحیمیان متولد سال ۱۳۳۹ است.

وی افزود:  شروع کار حاج غلامحسین رحیمیان از سال ۱۳۵۷ بوده و  این عزیز گرامی ۴۲ سال در جای جای جاده های  کشور  رانندگی  ‌کرده و از انصاف  به دوره این  عزیزان حس کنند فراموش شده اند.

وی تاکید کرد: امروز ایشان از خاطرات و سختی های شغل شان در سال های  گذشته  برایمان تعریف کردند از سختی  کار در فصل زمستان ها که  گاهی  آنقدر بارش  برف  زیاد بود و موجب  بسته  شدن راه ها می شد  که روزها باید  در سرمای  استخوان سوز  صبر می کردند ‌ و راهی  پیدا می کردند تا خودشان و بار را سلامت به مقصد برسانند. 

  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • رضا عابدی 0 0

    یه تقدیری هم از باربری های تهران بکنید که هم کرایه ای که ۸۴۰۰ نرخ پایه اش هست به صورت سوری ۱۴۰۰ پیش کرایه مینویسند که یک ریال هم پرداخت نمیکنند به راننده و هم کمسیون را دوبرابر میگیرند .... بله .... یکی مثل این حاجی ۴۲ سال از بهترین روزهای عمرش را تو بیابونها دور از خانواده اش گذرونده و یکی هم مثل باربری فلان تهران ۲۵۰۰ کمسیون میگیره و کرایه ۸۴۰۰ را هفت تومن میکنه و این وسط فقط امثال من راننده از دوطرف لگد میخوریم هم کمسیون و هم نرخ کرایه .... راننده مظلوم است کاش یه بچه مسلمون که قدرتش را داره جلوی این غول مرحله آخر حمل و نقل در میومد ....