| کد خبر: 269600 |

اخذ عوارض الکترونیکی از آزادراه کنارگذر غربی اصفهان، آزادراه پل میانگذر _ دریاچه ارومیه، آزادراه ساوه_همدان قطعه دوم (کربلا)

اخذ عوارض آزادراه کنارگذر غربی اصفهان، آزادراه پل میانگذر دریاچه ارومیه و همچنین آزادراه ساوه همدان قطعه دوم (کربلا) الکترونیکی شد و تحت پوشش خدمات آنی رو قرار گرفت.

تین نیوز

از ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ اخذ عوارض آزادراه کنارگذر غربی اصفهان، عوارض آزادراه پل میان گذر – دریاچه ارومیه و همچنین عوارض آزادراه ساوه_همدان قطعه دوم (کربلا) از امروز شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ به صورت الکترونیکی دریافت می شود و تحت پوشش خدمات آنی رو قرار می گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از آنی رو، شرکت سامانه پرداخت های نوین در آزادراه های کشور (سپندار) با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: از تاریخ ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ اخذ عوارض آزادراهی در محور کنارگذر غربی اصفهان به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ پل شهید کلانتری بر روی دریاچه ارومیه بنا نهاده شده است و قسمتی از آزادراه تبریز – ارومیه است. این پل دو استان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در شمال غربی ایران را به هم متصل می کند.
پل شهید کلانتری طولانی ترین پل ساخته شده در ایران است که بر روی دریاچهٔ ارومیه ساخته شده است و فاصلهٔ میان دو شهر تبریز و ارومیه را به ۱۳۵ کیلومتر کاهش داده است.
همچنین آزادراه ساوه_همدان قطعه دوم (کربلا) نیز به عنوان بخشی از کریدور آزادراه آسیا (Asian Highway– AH2) و کریدور اتصالی مرکز به غرب، نقش مهمی در تکمیل شبکه آزادراهی وحمل و نقل کشور ایفا می کند.

شایان ذکر است؛ پرداخت عوارض آزادراه ها در سفر یکی از الزامات رانندگان هنگام مسافرت است که با الکترونیکی شدن این پرداخت، پرداخت عوارض تا حد زیادی تسهیل می شود. کاهش زمان سفر، کاهش مصرف سوخت، صرفه جویی در استهلاک خودرو، پرداخت آسان عوارض، کاهش خرابی های رویه های آسفالتی در محل توقف دروازه های عوارض بخشی از مزایای الکترونیکی شدن اخذ عوارض در آزادراه های کشور است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.