| کد خبر: 153970 |

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی:

طرح کنترل و نظارت بر تردد ناوگان عمومی و وانت بارها با جدیت بیشتری اجرا می شود

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: طرح کنترل و نظارت بر تردد ناوگان عمومی و وانت بارها با جدیت بیشتری اجرا می شود.

تین نیوز

 رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: طرح کنترل و نظارت بر تردد ناوگان عمومی و وانت بارها با جدیت بیشتری اجرا می شود.

فروغ فاریابی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با بیان اینکه طرح کنترل و نظارت بر تردد ناوگان عمومی از اواسط مهر ماه در سطح استان شروع شده و تا پایان سفرهای نوروزی ادامه خواهد داشت تصریح کرد: در این طرح با استقرار در پاسگاههای پلیس راه، پایانه های مسافربری و در طول محورها رعایت موارد ایمنی از سوی ناوگان عمومی مورد نظارت قرار خواهد گرفت و متخلفین به کمیسیون های ماده 11 و 12 معرفی خواهند شد.

وی افزود: طرح نظارت بر وانت بارها یک طرح نظارتی - آموزشی است و در این طرح بر رعایت موارد ایمنی و نحوه بارگیری و مهار بار ایمن و وضعیت فنی وانت بارها نظارت خواهد شد.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی  تصریح کرد: در کنار اعمال قانون و در صورت نیاز  نسبت به نصب شبرنگ بر روی آن اقدام شده و جهت ترویج رعایت نکات ایمنی به وانت بارهای ایمن هدایایی مختصری تقدیم خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.