| کد خبر: 270428 |

احداث ۱۷۸ کیلومتر بزرگراه طی یک سال گذشته در آذربایجان غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۱۷۸ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه طی سال ۱۴۰۲ در آذربایجان غربی احداث شده و زیر بار ترافیک رفته است.

تین نیوز

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۱۷۸ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه طی سال ۱۴۰۲ در آذربایجان غربی احداث شده و زیر بار ترافیک رفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سید محسن حمزه لو در جلسه بررسی روند توسعه راه های ارتباطی و جذب اعتبارات لازم برای توسعه محورهای مواصلاتی استان اظهار داشت: آذربایجان غربی طی سال گذشته توانست با جذب ۱۲ هزار و ۳۰۰ تن قیر مصرفی برای طرح های راهسازی پیشتاز کشور باشد و عملکرد درخشانی را در حوزه راهسازی ثبت کند.

حمزه لو ادامه داد: با مساعدت استاندار آذربایجان غربی، این استان نخستین استان کشور در جذب اعتبارات تهاتر نفت برای اجرای طرح های راهسازی است و طی سال ۱۴۰۲، حدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل تهاتر نفت برای تأمین اعتبارات پروژه های راهسازی آذربایجان غربی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از ظرفیت های مهم استفاده از تهاتر نفت در اجرای پروژه هاست، ادامه داد: باید تلاش شود از محل ظرفیت های قانونی ایجاد شده برای سرعت بخشی در روند اجرای پروژه های عمرانی - راهسازی استفاده بهینه شود.

حمزه لو با اشاره به اینکه تأمین منابع مالی برای اجرای طرح های راهسازی در اولویت بوده، تأکید کرد: استفاده از تمام ظرفیت های موجود برای تأمین منابع مالی لازم پروژه های راهسازی استان در کانون توجه ناظران و مهندسان معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی باشد.

وی افزود: باید برای اجرای هر پروژه راهسازی نسخه تأمین منابع مالی تهیه شود و ناظران طرح های راهسازی باید پیگیر روند اجرای طرح های راهسازی باشند تا این طرح ها بدون وقفه و با سرعت بیشتری اجرایی شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سیاوش 0 0

    شهر ما بیشتر از دویست متر تعریض جاده‌ای داشته