| کد خبر: 37367 |

راهدارخانه لردگان امسال افتتاح می‌شود

تین نیوز | رئیس اداره راه‌ و شهرسازی لردگان گفت: با توجه به تخصیص اعتبارات تا پایان سال جاری راهدارخانه مسیر لردگان به خوزستان، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می‌شود.
 
روح‌الله غلامی اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته احداث راهدارخانه مسیر لردگان به خوزستان، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد نیازمند اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال است.
 
وی با بیان اینکه این راهدارخانه شامل سوله انبار و ساختمان اداری است، افزود: ساختمان اداری راهدارخانه مسیر لردگان به خوزستان، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد در دو طبقه با زیربنای 300 مترمربع در دست ساخت است.
 
غلامی بیان داشت: با توجه به عنایتی که مسئولان استان چهارمحال و بختیاری به احداث این راهدارخانه داشته‌اند و در تلاش هستیم تا پایان سال جاری این پروژه را به مرحله بهره‌برداری برسانیم.
 
رئیس اداره راه‌ و شهرسازی لردگان گفت: لردگان در مسیر سه استان مهم کشور یعنی خوزستان، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد که بر همین اساس احداث این راهدارخانه در این مسیر ضرورت دارد.
 
وی تصریح کرد: با توجه به میزان تردد بسیار بالا در محورهای مواصلاتی شهرستان لردگان تصمیم به احداث این راهدارخانه گرفتیم که در حال حاضر مراحل ساخت و ساز این پروژه در حال انجام است.
 
غلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی این کار بر اساس جدول زمان‌بندی مشخص شده در حال انجام است که امیدواریم این روند تا تکمیل کامل این پروژه مهم ادامه داشته باشد.
 
وی افزود: لردگان در مسیر ترانزیتی جنوب به شمال کشور واقع شده و بر همین اساس ضرورت تکمیل این راهدارخانه بیشتر از گذشته احساس می‌شود و ما نیز در تلاش هستیم تا پایان سال جاری زمینه افتتاح راهدارخانه مسیر لردگان به خوزستان، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد را فراهم کنیم.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی لردگان اظهار داشت: دولت یازدهم اعتبارات خوبی برای تکمیل چهارخطه کردن مسیر بروجن ـ لردگان ـ خوزستان تخصیص داده و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده چهاربانده این محور ارتباطی تا پایان سال 94 تکمیل می‌شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.