| کد خبر: 19086 |

سازمان های تاکسیرانی شهرهای تحت پوشش اتحادیه سرخط می شوند

 تین نیوز |  اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با هدف ایجاد نظم و یکپارچگی در اجرای سامانه مدیریت هوشمند در شهرهای کشور اقدام به برگزاری نشستی با  حضور مدیران عامل سازمان های مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کلان شهرهای کشور و شهرهای فعال در این حوزه، به میزبانی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران نمود.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، سرپرست اتحادیه در این نشست با بیان اینکه اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور به استناد موارد قانونی در خصوص اجرای هوشمند سازی در حمل و نقل درونشهری به جد به دنبال تحقق این امر می باشد، افزود: اتحادیه با توجه به اهمیت و حساسیت هوشمند سازی در ناوگان تاکسیرانی شهرهای تحت پوشش،  هم اندیشی کلانشهرهای کشور را  با هدف تعامل و بهرهمندی از تجربیات مشترک سازمان های فعال در این حوزه را  در راس برنامه ها قرار داده است.
 
کورش عابدینی با تاکید بر اهمیت اجرای این طرح اعلام کرد: بر این اساس ایجاب مینماید پیگیری های مدونی در این خصوص انجام شود بنابر این دبیرخانه اجرایی سامانه مدیریت هوشمند به مرکزیت سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران و هماهنگی اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور فعال می شود و همچنین سازمان تاکسیرانی ارومیه میزبان نشست آتی مدیران سازمان های تاکسیرانی در این خصوص می باشد.
 
وی با اشاره به ماده یک قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت و ماده 3 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مبنی بر الزامی بودن عملیاتی شدن قوانین گفت: اجرای سیستم هوشمند در حمل و نقل عمومی منجر به در اختیار داشتن آمار و اطلاعات به روز و کامل می شود که کمک بزرگی به برنامه ریزی های آینده در حوزه حمل و نقل عمومی می شود.
 
قابل ذکر است سرپرست اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از اقدامات سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران و تلاش های به عمل آمده تقدیر و تشکر نمود.
 
دور جدیدی از فعالیت مناطق شش گانه آغاز خواهد شد
 عابدینی با تاکید بر ادامه نشستهای هم اندیشی سازمان های تاکسیرانی شهرهای تحت پوشش اتحادیه به مناطق شش گانه اتحادیه اشاره کرد و ضمن معرفی مناطق به عنوان بازوان اتحادیه در سراسر کشور گفت: اتحادیه د رنظر دارد نشست های مناطق شش گانه سازمان های تاکسیرانی شهر های تحت پوشش خود را بیش از پیش فعال نماید و از این طریق ضمن افزایش مشارکت سازمان ها شاهد افزایش انسجام و هماهنگی در اجرای فعالیت ها باشیم.
 
به گفته وی بر اساس افزایش همکاریهای فی مابین سازمان های تاکسیرانی در شهرهای تحت پوشش، این اتحادیه نسبت به مشارکت در تدوین  برنامه، خصوصا برنامه های توسعه ای کشور اقدام خواهد نمود.
 
سرپرست اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور همچنین از تهیه تدوین منابع درآمدی و تعرفه درآمد سازمان های تاکسیرانی خبر داد و افزود: یکی از مشکلات مبتلابه سازمان های تاکسیرانی کشور کمی بودجه سازمان ها می باشد که اتحادیه جهت برطرف نمودن این مشکل،  تهیه دستورالعمل منابع درآمدی و توجه به  درآمد سازمان ها را در دستور کار خود دارد.
 
طرح تو سعه ناوگان تاکسی در کشور هفته آینده آغاز می شود
 سرپرست اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور در جمع مدیران سازمان های تاکسیرانی کلانشهر های کشور در ادامه به آغاز طرح توسعه ناوگان تاکسیرانی کشور اشاره کرد و گفت: این طرح از هفته آینده وارد مرحله اجرایی می شود.
 
به گفته عابدینی در این دوره از طرح توسعه 10 هزار دستگاه تاکسی در سطح شهرهای کشور واگذار می شود.
 
وی در ادامه به توافق وزارت کشور و وزارت نفت بر اساس بند ق تبصره 2 قانون بودجه سال 1393 اشاره کرد و افزود: بر اساس این تفاهم نامه در چهار سال آینده 80 هزار دستگاه تاکسی و 60 هزار دستگاه ون با اولویت قرار دادن خودروهای هیبریدی وارد خواهد شد.
 
عابدینی با بیان اینکه اجرای طرح توسه ناوگان تاکسیرانی کشور طرحی ملی است و نیازمند حمایت می باشد تصریح کرد: تحقق این امر نیازمند حضور فعال بخش خصوصی دارد؛ لذا لازم است تا مجموعه های سیاستگذار زمینه حمایت و فعالیت این بخش را نیز فراهم نماید.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.