| کد خبر: 18486 |

تشریح عملکرد حمل و نقل و پایانه های کهگیلویه و بویراحمد

تین نیوز |  مدیر كل حمل و نقل و پایانه های كهگیلویه و بویراحمد با حضور در برنامه رادیویی استان به تشریح عملكرد این اداره كل پرداخت.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان كهگیلویه و بویراحمد ، علی خوان پایه دربرنامه رادیویی استان و توسعه كه با هدف بیان عملكرد ادارات،سازمانها و نهادهای دولتی استان در راستای توسعه استان برگزار می شود شركت كرد.

در این برنامه ابتدا در خصوص ساختار سازمانی این اداره كل، شرح وظایف سیاست ها برنامه ها واستراتژی های كلی بخش حمل ونقل جاده ای وفعالیتهای انجام گرفته در استان مطالبی رابیان كرد.

خوان پایه مهمترین هدف سازمان را دستیابی به حمل ونقل روان ،راحت ، اقتصادی وایمن بیان كرد و افزود: اهداف اساسی كه همواره مورد توجه می باشد ارتقای ایمنی عبور ومرور، ارتقای سطح خدمات توسعه بهبود ونگهداری شبكه جاده ای كشور افزایش سهم كشور در عرصه حمل ونقل بین الملل وترانزیت ، توسعه وبكارگیری فناوری اطلاعات در حمل ونقل جاده ای ، ارتقای سطح فرهنگ عمومی وگسترش آموزشهای تخصصی واصلاح نقش وجایگاه وارتباط عوامل موثر در حمل ونقل جاده ای دانست.

وی گفت : امروزه نقش حمل و نقل و پایانه ها در حمل و نقل كالا و مسافر و به جریان انداختن حمل و نقل جاده ای بر همگان روشن است و مبنای رشد و توسعه ملت ها رونق صنعت بزرگ حمل و نقل آنهاست.

مدیركل حمل و نقل و پایانه های استان گفت: در این استان بیش از 99 درصد سفرها بوسیله حمل و نقل زمینی انجام می شود و لازمه این امر برنامه ریزی ، نظارت و كنترل شركتهای حمل و نقلی بار و مسافربه منظور بالابردن سطح خدمات ،كمك به تامین امنیت جانی و ایمنی در راهها، نظارتهای مختلف اعم از حركت به موقع سرویسها میزان خدمات ارائه شده كنترلهای فنی قبل از سفرو.. اشاره كرد.

خوان پایه گفت: كارشناسان ما با بازرسی مداوم مجتمع های خدماتی رفاهی، نمازخانه های بین راهی، عملكرد صحیح مدیران فنی شركت های مسافربری، ایمن سازی فیزیكی ونرم افزاری حاشیه راهها همچنین روستاهایی كه جاده های اصلی از وسط آنها عبور میكند تمام تلاش خود را در جهت كاهش تصادفات و تلفات جاده ای بكار می گیرند.

وی در ادامه گفت : متاسفانه ما شاهد آمار بالای تصادفات موتورسواران در جاده های فرعی استان هستیم؛ برنامه ریزی های لازم انجام شده و همكاران ما با هماهنگی دهیاران تمام محورهای فرعی استان را تحت پوشش طرح ایمنی موتورسواران قرارداده اند كه در همین راستا نسبت به برگزاری كلاسهای آموزشی جهت موتورسواران توزیع كلاههای ایمنی مخصوص موتور سواران آشكارسازی موتورسیكلت با استفاده از علائم شبرنگ اقدام گردیده است.

وی افزود: براساس بررسی های انجام شده بیشترین تصادفات جاده ای مربوط به 10كیلومتر ابتدائئ شهرها بوده كه عامل اصلی این تصادفات عدم توجه به جلو توسط رانندگان اعلام گردیده لذا در همین راستا به منظور ایمن سازی وپاكسازی جادهای استان اداره كل حمل ونقل با همكاری ادارات ذیربط نسبت به جمع آوری تابلوهای غیرمجاز ودیوارنویسها اقدام كرده است.

خوان پایه در ادامه افزود: به مظور توسعه فن آوری در حمل ونقل جاده ای استان این اداره كل اقدام به نصب18 دستگاه ترددشمار در9مقطع ،10دستگاه دوربین نظارت تصویری و4 دستگاه دوربین كنترل سرعت در جاده ای استان را نموده است.

خوان پایه در پایان از هم استانیهای عزیز در خواست كرد : همیشه در سفرهای خود با برنامه ریزی قبلی حركت كرده وسعی كنند برای انجام مسافرتهای خود حتی الامكان از ناوگان عمومی استفاده كنند وهمچنین با دادن پیشنهادات انتقادات ونقطه نظرات سازنده این اداره كل را در ارائه خدمات مناسب به مسافران یاری كرده ودر صورت داشتن شكایت از نحوه خدمات ارائه شده در حمل ونقل و یا دریافت كرایه اضافه مسافران می توانند شكوائیه خود رااز طریق سامانه پیام كوتاه به شماره3000143ارسال تا در كوتاه ترین زمان ممكن پیگیری ونتیجه اقدامات را از ما مطالبه كنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.