◄ اختلال در پرداختی تاکسی آنلاین «تپسی» به رانندگان
یک راننده مشغول به کار در تاکسی آنلاین درباره مشکلات موجود در حوزه کاری خود در پرداخت غیر نقدی مسافران توضیحاتی ارائه کرد.
باشگاه شهروند خبرنگار: یک راننده تاکسی اینترنتی «تپسی» در گفتگو با تیننیوز از مشکلات مالی حوزه کاری خود و اختلال در پرداختی شرکت به رانندگان خبر داد.
این راننده تاکسی، با مطرح کردن مشکلات مالی تاکسیهای آنلاین گفت: پرداختیهای آنلاین مسافران طبق روال گذشته واریز نمیشود و این واریزی در خوشبینانهترین حالت 48 ساعت طول میکشد؛ اما گاه دیده شده که پرداختی شرکت به رانندهها تا یک هفته هم زمان برده است.
وی افزود: در سال جدید قوانین جدیدی هم برای تاکسیهای آنلاین اجرا شده است و روال کاری تاکسیهای آنلاین تغییر کرده است.
این راننده عنوان کرد: «تپسی» طی اطلاعیهای به رانندگان مشغول به کار در این اپلیکیشن جابهحایی مسافر عنوان کرده است که «بهزودی به جز، پورسانتی که رانندهها به شرکت پرداخت میکنند؛ از پرداختیهای روزانه به رانندگان نیز مالیات کسر میشود.»
راننده دیگری که در سامانه تاکسی آنلاین «اسنپ» فعالیت میکند نیز در تماس با تیننیوز، مشکل اختلال اینترنت را موجب کندی روال عادی کار عنوان کرد.
وی گفت: مشکل اینترنت باعث کاهش تعداد مسافران روزمره شده که با توجه به مشکلات مالی این حوزه ، درآمدرانندگان تاکسیهای آنلاین را کاهش داده است.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.