رسیدگی به تخلفات رانندگان، شرکتها و مؤسسات حملونقل جادهای کالا و مسافر
در سال ۹۶ تعداد ۱۴۷ فقره تخلف مربوط به شرکتهای حملونقل کالا و مسافر در کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی شد.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان هرمزگان اعلام کرد: در سال ۹۶ تعداد ۱۴۷ فقره تخلف مربوط به شرکتهای حملونقل کالا و مسافر در کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی شد که از این تعداد ۱۱۳ فقره مربوط به حوزه کالا و ۳۴ فقره تخلف مربوط به حوزه اداره مسافر است.
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان هرمزگان، داریوش باقر جوان در ادامه گفت: از تعداد فوقالذکر ۱۴ فقره منجر به صدور تذکر و ۷۱ فقره به علت محرز نشدن تخلف تبرئه و تعداد ۶۱ فقره رأی هم منجر به صدور جریمه در کمیسیون ماده ۱۲ که جهت رسیدگی به تخلفات شرکتهای حملونقلی برگزار میگردد مطرح و آراء فوق صادر شد.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان هرمزگان در ادامه اشارهای به کمیسیون ماده ۱۱ کرد و گفت: در این کمیسیون که به تخلفات رانندگان رسیدگی میشود در سال ۹۶ تعداد ۳۷ فقره تخلف از سوی رانندگان صورت گرفته است که از این تعداد ۳ فقره منجر به تبرئه و تعداد ۳۴ فقره پروانه فعالیت آنها یعنی همان کارت هوشمند به مدت یک ماه غیرفعال شد.
وی گفت: عمده تخلفات مطرحشده در این دوره حمل محموله بدون ضوابط و مقررات حملونقلی، حمل محموله بدون مهار مناسب در حوزه کالا، حمل محموله بدون دریافت بارنامه دولتی و عدم رعایت حقوق مسافر در حوزه مسافر دانست.
او افزود: امیدوارم با رعایت ضوابط و مقررات توسط شرکتها و مؤسسات و رانندگان در سال ۹۷ شاهد هیچگونه تخلفی در این حوزهها نباشیم.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.