| کد خبر: 163894 |

بهره‌برداری از قطعه یک آزاد راه تهران-شمال با پیشرفت ٩٥ درصدی

قطعه یک آزاد راه تهران - شمال با پیشرفت ٩٥ درصدی امسال به بهره برداری و زیربارترافیک خواهد رفت

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی جهت بازدید از پروژه‌های راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در استان مازندران، با همراهی مسئولان محلی و حضور نماینده مردم نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس  مسائل منطقه را بررسی کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهندس عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در جلسه‌ای که به‌منظور بررسی مسائل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای غرب استان مازندران با حضور مسئولین مربوطه در منطقه تشکیل‌شده بود شرکت کرده و پس از سخنان نماینده مردم منطقه در مجلس همچنین ارائه گزارش توسط مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دستور لازم جهت پیشبرد برنامه هاو طرح‌های عمرانی صادر کرد.

 معاون وزیر راه و شهرسازی تردد حدود ٧٠٠ هزار وسیله نقلیه از محور کرج - چالوس را مهم دانست و اظهار کرد: این میزان تردد طبیعتاً استان گیلان را نیز تحت تأثیر قرار داده به‌گونه‌ای که از غرب به شرق ترافیک پرحجم در طول مسیرهای درون و برون‌شهری این منطقه حاکم است ، لذا عزم دولت و وزارت راه و شهرسازی هم‌زمان با فرآیند اجرای طرح ملی آزادراه تهران - شمال برای توسعه شبکه حمل‌ونقل جاده‌ای به‌منظور تأمین ایمنی و باز کردن گره کور ترافیکی در غرب مازندران جدی است. وی افزود : برای هزینه کردن در حوزه کارهای مطالعاتی، اجرای کامل طرح‌های نیمه‌تمام و بهبود وضعیت راه‌های ارتباطی در این منطقه برای تأمین اعتبار تلاش خواهد شد .

حسن‌نیا بابیان آنکه قطعه یک آزادراه تهران-شمال با پیشرفت ٩٥ درصدی امسال به بهره‌برداری و زیربارترافیک خواهد رفت، ادامه داد : بنابراین در پی گشایش این طرح ملی و کاهش بعد مسافت کرج - چالوس به‌یقین شاهد استقبال بیشتر مسافران و نیز افزایش بار ترافیکی در شهرهای غرب مازندران خواهیم بود.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای افزود: به علت مهاجرت‌ها و در پی آن توسعه شهرها امروز زیرساخت‌های شبکه حمل‌ونقل جاده‌ای درون و برون‌شهری غرب مازندران ظرفیت تردد این تعداد مسافر را ندارد و این وضعیت به‌نوعی با نارضایتی مردم و حتی مسافران همراه است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد 0 0

    سلام
    مسافت تهران چالوس ۱۲۰ کیلومتر هست ۴۰ سال از انقلاب میگذرد اگر سالی ۳ کیلومتر از این جاده هم ساخته بودن تا حالا تمام شده بود سالی ۳ کیلومتر میشه روزی ۸ متر اگر کنترات چند تا افغانی هم داده بودنش تمومش میکردن