| کد خبر: 157097 |

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه دو خبر داد:

◄ تکمیل و بهره‌برداری معابر احداثی سال 96 در منطقه دو

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه دو از تکمیل تعدادی از معابر سواره‌رو آسفالتی منطقه و برنامه احداث شامل خاک‌برداری، زیرسازی و روسازی و جمع‌آوری آب‌های سطحی معابر که در دستور کار قرار گرفت و به بهره‌برداری رسید خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه دو از تکمیل تعدادی از معابر سواره‌رو آسفالتی منطقه و  برنامه احداث شامل خاک‌برداری، زیرسازی و روسازی و جمع‌آوری آب‌های سطحی معابر که در دستور کار قرار گرفت و به بهره‌برداری رسید خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو ، امیرحسین حیدرنیا بابیان این مطلب گفت : ارتقای ظرفیت‌های عبور و مرور و تقویت کارکردهای کیفی بخش مهمی از فعالیت‌های زیرساختی شهرداری تهران را تشکیل می‌دهد و شهر تهران به‌منزله یک موجود زنده است که هرگونه انسداد و نارسایی در رگهای شهر مشکلات جدی ایجاد و باعث اختلال دررفت و آمد شهروندان می‌گردد.

وی گفت : با توجه به عدم تکمیل تعدادی از معابر سواره‌رو منطقه دو در 6 ماهه اول سال 96 ، بدین منظور اجرای عملیات ابنیه و سیویل معابر و تقاطع‌های غیر هم‌سطح به دنبال ایمنی تردد،روان‌سازی ترافیک،کاهش زمان توقف و صرفه‌جویی در مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا انجام شد. که با روان‌سازی ترافیک، شاهد کاهش چشمگیری در هزینه‌های پنهانی همچون هزینه‌های بهداشتی و درمانی، روحی و روانی، اجتماعی و اقتصادی را شاهد خواهیم بود. در همین راستا و به شرح ذیل برنامه احداث شامل: خاک‌برداری، زیرسازی و روسازی و جمع‌آوری آب‌های سطحی معابر در دستور کار حوزه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه قرار گرفت و به بهره‌برداری رسید.

1-احداث خیابان تربیت شامل خاک‌برداری، زیرسازی، روسازی واقع در اتوبان اشرفی اصفهانی، خیابان بیدکی، خیابان تربیت به مساحت 1130 مترمربع

2-کوچه الوند یکم شامل خاک‌برداری، زیرسازی، روسازی واقع در مرزداران، خیابان ابراهیمی به مساحت 500 مترمربع

3-خیابان نعمتی شامل خاک‌برداری، زیرسازی روسازی واقع در اتوبان اشرفی اصفهانی، خیابان صفاریان به مساحت 1700 مترمربع

4-احداث رینگ دور مسجد الزهرا (س) واقع در خیابان سوده شامل خاک‌برداری، زیرسازی، روسازی به مساحت 5200 مترمربع

5-خیابان صبا واقع در اتوبان اشرفی اصفهانی، خیابان قموشی، بلوار عربشاهی به مساحت 900 مترمربع لازم به توضیح است در این خیابان فقط عملیات خاک‌برداری و زیرسازی انجام گردیده است و به‌زودی عملیات آسفالت اقدام خواهد شد.

6-تعریض تقاطع غیر هم‌سطح (پل کوهستان) تقاطع اتوبان یادگار امام (ره) شامل کلیه عملیات خاک‌برداری، تخریب، اجرای شمع و ستون و تکیه‌گاه‌ها و عرشه و رمپ و لوب‌ها به همراه جمع‌آوری آب‌های سطحی به مساحت 4300 مترمربع

7-احداث خیابان فاتحان واقع در میدان بهرود خیابان عابدی شامل خاک‌برداری، زیرسازی، روسازی به مساحت 3100 مترمربع

8-احداث بلوار ذبیحی خیابان دنا شامل خاک‌برداری، زیرسازی، روسازی به مساحت 900 مترمربع

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.