| کد خبر: 153887 |

انتصاب مشاور و دستیار ویژه مدیرعامل شرکت فرودگاه‎‎ها

طی ابلاغی از طرف رحمت‎اله مه‎آبادی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، حمیدرضا اکبری‎مقدم به عنوان مشاور و دستیار ویژه مدیرعامل منصوب شد.

تین نیوز

طی ابلاغی از طرف رحمت‎اله مه‎آبادی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، حمیدرضا اکبری‎مقدم به عنوان مشاور و دستیار ویژه مدیرعامل منصوب شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مه آبادی در ابلاغیه انتصاب اکبری مقدم وی را موظف کرده است با استفاده از تمام ظرفیت های در دسترس مساعی خود را جهت تحقق اهداف و ماموریت های شرکت به کار گیرد .

یکی از ماموریت های اصلی اکبری‎مقدم ایجاد نظام جامع یکپارچه اطلاع رسانی، پاسخگویی و گزارش دهی شرکت، تاکید بر ایجاد ارتباطات پویا و به هنگام با مردم، رسانه ها، نمایندگان مجلس، کمیسیون ها، مجامع نمایندگان و فراکسیون های مجلس شورای اسلامی، دستگاه های نظارتی، دولت، وزارت متبوع، استانداران، سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت های هواپیمایی و سایر ذی‎نفعان مهم با هماهنگی روابط عمومی و امور مجلس شرکت است.

همچنین از وی انتظار می رود سامانه یکپارچه نظرسنجی و رسیدگی به شکایات، ASQ و قائم مقام مدیرعامل در امور فرودگاه ها را ایجاد کند .

ایجاد سامانه های گزارش گیری و پیگیری امور مهم و دستورات زمان تصمیم گیری تا اجرا و نیز تدوین تقویم ارتباطات رسمی سالانه شرکت با تاکید بر ساماندهی برگزاری سمینارها، همایش ‎‎ ها، کنفرانس های خبری، افتتاحیه ها، مناسبت ها و سایر مراسم مهم با محوریت مدیریت زمان و هزینه با هماهنگی مدیریت روابط عمومی از دیگر ماموریت های اصلی مشاور و دستیار ویژه مدیرعامل محسوب می‎شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.