| کد خبر: 152377 |

ایجادجایگاه سوختگیری خارج ازنوبت درهمدان/راهداری آمادگی کامل دارد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان با اشاره به آمادگی کامل این دستگاه برای پذیرایی از کاروان‌های زیارتی، گفت: جایگاه‌های سوخت‌گیری خارج از نوبت ایجادشده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان با اشاره به آمادگی کامل این دستگاه برای پذیرایی از کاروان‌های زیارتی، گفت: جایگاه‌های سوخت‌گیری خارج از نوبت ایجادشده است.

محمد رودباری در گفتگو با مهر با اشاره به آمادگی کامل راهداری استان همدان برای میزبانی از کاروان های زائران اربعین حسینی(ع)، اظهار کرد: جلسات متعددی در قالب ستاد اربعین استان همدان برای ایجاد هماهنگی لازم برگزار شده است.

وی با بیان اینکه جلساتی درباره حمل و نقل و سوخت هم برگزار شده است، افزود: مصوبات بسیار خوبی داشته ایم و استان همدان آمادگی کامل و مطلوبی برای استقبال از زائران و کاروان های زوار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان با اشاره به تردد قسمت عمده زائران برای عبور از مرز مهران و خسروی از این استان، گفت: یکی از تمهیدات اندیشیده شده برای سهولت در عبور و مرور کاروان ها ایجاد جایگاه های خاص برای سوختگیری خارج از نوبت برای این ماشین ها اعم از بنزین و گاز است.

وی با بیان اینکه تمامی راهدارخانه های حاضر در مسیر کاروان های زیارتی آمادگی لازم برای پذیرایی از زائران حسینی را دارند، خاطرنشان کرد: در همین راستا از مساجد بین راهی، مجتمع های خدماتی، سالن های غذاخوری، نماز خانه ها، سرویس های بهداشتی و جایگاه های سوخت نیز بازدیدهایی انجام شده و تلاش شده تا به صورت کامل در خدمت زائران و کاروان های زیارتی اربعین باشند.

رودباری با اشاره به پیگیری رایگان کردن عوارضی برای کاروان های زیارتی و زائران اربعین حسینی(ع)، تصریح کرد: برای امسال جلساتی با نمایندگان این شرکت ها انجام شده که قول پیگیری را داده اند.


 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.