| کد خبر: 149314 |

خط و نشان شهردار رباط کریم برای بدهکاران

شهردار رباط کریم گفت: مطالبات باید به حساب شهرداری برگردد و با کسی تعارف نداریم.

تین نیوز

شهردار رباط کریم گفت: مطالبات باید به حساب شهرداری برگردد و با کسی تعارف نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر ، سید محمد میرزمانی، طی جلسه ای که با حضور معاونین و مسئولین واحدهای شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرداری رباط کریم مجموعه بسیار خوبی است، باید آهنگ حرکت به جلو سرعت بیشتری پیدا کند تا خدمات هرچه بهتر و سریعتر به شهروندان ارائه شود.

میرزمانی افزود: باید اهتمام ویژه ای نسبت به تسریع در انجام امور ارباب رجوع و صدور پروانه ساخت در کمترین زمان ممکن صورت گیرد چرا که رسیدگی به امور ارباب رجوع از مهمترین اولویت های من می باشد.

وی گفت: بسیاری از کدهای درآمدی غیر فعال است و لازم است در این بخش برنامه ریزی لازم صورت پذیرد و حوزه درآمد موظف است تمامی کدهای درآمدی را فعال کند.

شهردار رباط کریم با اشاره به رونق کسب و کار در شهر افزود: برای بخش خصوصی حداکثر امتیازات و مزایا را در نظر خواهیم گرفت و تلاش می کنیم تعاملی دو سویه با رویکرد بهره برداری و منفعت سرمایه گذاران در نظر داشته باشیم تا در این راستا سرمایه گذار به بهره وری مورد نظرش برسد و پروژه های ما نیز به کارایی برسند و مردم از اثر بخشی این طرح ها بهره مند شوند.

وی در پایان به پیگیری وصول مطالبات شهرداری اشاره کرد و بیان داشت: مطالبات شهرداری باید به حساب شهرداری برگردد و در این خصوص با هیچکس تعارف ندارم، سرمایه این شهر باید در این شهر و به نفع مردم هزینه شود و باید مطالبات شهرداری پیگیری و وصول شود چرا که همه ما یک خانواده بزرگ به نام شهرداری هستیم و باید در هر حوزه ای که مسئولیت داریم به فکر خدمت به مردم باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.