| کد خبر: 14878 |

افزایش سطح خدمات مسافربری در محور شهرکرد اصفهان

تین نیوز | به منظور ارتقای سطح ارائه خدمات مسافربری در محور شهركرد ـ اصفهان، نشستی با حضور فرماندار شهرستان شهركرد، مسئولان اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان، اعضای انجمن صنفی شركت های مسافری شهركرد، اعضای هئیت مدیره و مدیرعاملان شركت های تعاونی 1 و 2 شهركرد ـ اصفهان برگزار شد.

به گزارش  تین نیوز از روابط عمومی اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان چهارمحال و بختیاری، فریبرز كرمی مدیركل حمل و نقل وپایانه های چهارمحال و بختیاری طی این نشست از پیگیری جدی این اداره كل برای نوسازی ناوگان مسافربری در محور شهركرد - اصفهان خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: شركت های تعاونی حمل ونقل 1و2 شهركرد، از ابتدای شهریور ماه تا پایان سال جاری موظفند هر سه ماه تعداد 8 دستگاه اتوبوس عادی را مطابق با آخرین ضوابط و شرایط به اتوبوس ویژه تبدیل كنند. و نتیجه اقدامات در پایان هر سه ماه به اداره كل حمل ونقل وپایانه های استان  وفرمانداری شهركرد اعلام نمایند.
 
كرمی افزود: تلاش می شود با هماهنگی و برگزاری جلسه با بانكهای عامل توسط فرماندار محترم شهرستان شهركرد و اداره كل حمل و نقل و پایانه ها نسبت به جذب تسهیلات جهت نوسازی ناوگان اتوبوسی نیز اقدام شود.

ملک پور، فرماندار شهرستان شهركرد نیز ضمن تاكید بر تسریع در روند نوسازی ناوگان مسافربری استان گفت: طی بازدید از كارخانه های سازنده ناوگان مانند میدل باس تلاش می شود بهترین نوع اتوبوس متناسب با شرایط جغرافیائی و اقلیمی استان و امكانات مالی جهت نوسازی ناوگان به شركتهای خریدار معرفی شود.

مدیركل حمل و نقل و پایانه های چهارمحال و بختیاری تصریح كرد: در صورت عدم نوسازی ناوگان در موعد مقرر توسط شركتهای موصوف بمنظور رفاه حال مسافران و مردم شریف استان، این اداره كل استان برابر ضوابط و مقررات به سایر متقاضیان واجد الشرایط جهت تاسیس شركت حمل و نقل اتوبوس ویژه در مسیر شهركرد ـ اصفهان اقدام  خواهد نمود.  

شایان ذكر است هم اكنون در استان چهارمحال و بختیاری، 43 شركت مسافربری به صورت خصوص و تعاونی با 311 دستگاه اتوبوس  749 مینی بوس و 771 سواری كرایه آماده خدمت رسانی به مسافران می باشند.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.