| کد خبر: 147588 |

800 کیلومتر از محورهای استان مرکزی خط کشی شد

​800 کیلومتر از راههای استان مرکزی با هدف افزایش دید رانندگان ،ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات خط کشی شد.

تین نیوز

​800 کیلومتر از راههای استان مرکزی با هدف افزایش دید رانندگان ،ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات خط کشی شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی،  غلامعباس بهرامی نیا مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با اعلام این مطلب افزود: از ابتدای سال 96 تا کنون محورهای اخترآباد، خنداب-اراک، تفرش، فراهان-اراک و فراهان، آشتیان، محورهای اصلی شهرستان خمین و دلیجان و بروجرد-اراک خط کشی شده اند.

وی با بیان این که 600متر مربع علائم اطلاعاتی و 12 هزار عدد انواع تابلو های راهنمایی و رانندگی استاندارد در سطح راههای استان نصب شده است ، اظهارداشت: همچنین طی این مدت250 کیلومتر از روشنایی های موجود در سطح راهها بروز رسانی شده است. بهرامی نیا با تاکید بر این که در راستای افزایش ضریب ایمنی تردد سفرهای برون شهری 30 دستگاه چراغ چشمک زن جدید در محورهای استان نصب شده است، گفت: همچنین بیش از 80 دستگاه چراغ چشمک زن در سطح راهها تعمیر شده اند تا رانندگان و مسافران سفری مطمئن تر در جاده ها داشته باشند.

وی رعایت موارد ایمنی و توجه به هشدارهای بصری در قالب تابلوهای اطلاعاتی را ضروری دانست و تصریح کرد: از ابتدای سال بیش از 35 دماغه خطرناک اصلاح و 110 کیلومتر از راهها ایمن سازی شده است.

به گفته بهرامی نیا پاکسازی و حفظ حریم راهها به طول 500 کیلومتر در سطح راهها، اجرای شیار لرزاننده در سطح راهها 150 کیلومتر، آشکار سازی سه دستگاه پل بزرگ در حوزه ساوه و زرندیه و آشکار سازی عوارضی اتوبان ساوه –تهران و اجرای دو دستگاه برج روشنایی در نقاط پرحادثه  استان از جمله اقدامات انجام شده برای کاهش تصادف و افزایش ایمنی جاده ها بوده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.