| کد خبر: 144971 |

هاپاگ‎لوید فعلا کشتی نمی‎خرد

شرکت کشتیرانی کانتینری Hapag-Lloyd آلمان فعلا سرمایه‎‎گذاری جدیدی برای ساخت کشتی‎ انجام نخواهد داد.

تین نیوز
شرکت کشتیرانی کانتینری Hapag-Lloyd آلمان فعلا سرمایه‎‎گذاری جدیدی برای ساخت کشتی‎ انجام نخواهد داد.

شرکت کشتیرانی کانتینری Hapag-Lloyd آلمان اعلام کرد که قصد ندارد طی چند سال آینده برای ساخت کشتی‎های جدید سرمایه گذاری کند.

به گزارش  گروه بین‎الملل  مارین  تایمز، این شرکت در بیانیه ای آورده است: "در زمینه سرمایه‎گذاری های هزینه ای، پیش از این نیز اعلام شده بود که طی چند سال آینده بر روی کشتی‎های نوساز سرمایه گذاری نخواهیم کرد. اما بر روی کشتی های دیگر نزدیک به سالانه 400 میلیون یورو سرمایه گذاری می کنیم."

بر اساس گزارش ها در ماه‎های اخیر در بازار کشتی های کانتینری سفارش ساخت کشتی جدیدی ثبت نشده است، مقام های شرکت Hapag-Lloyd بر این باور اند که سفارش جدید نیازی نیست چراکه ظرفیت کافی در بازار با توجه به رشد تقاضا وجود دارد.

در نتیجه انتظار نمی رود که شاهد رشد ثبت سفارش ساخت کشتی‎های جدید باشیم.

با در نظر گرفتن قوانین تازه سازمان بین المللی دریانوردی (IMO)، کشتیرانی Hapag آلمان اعلام کرده است که کشتی هایش سازگار با انواع سوخت هستند اما ممکن است به مقداری سرمایه گذاری در این زمینه نیاز باشد. با وجود این، انتظار نمی رود که سرمایه گذاری سنگینی به ازای هر کشتی مورد نیاز باشد.

این شرکت آلمانی همچنین افزوده است که تحولات بازار سوخت کشتی ها را پس از سال 2020 به دقت تحت نظر دارد. پس از اجرای قوانین جدید در آن سال انتظار می رود که قیمت بانکرینگ افزایش یابد. این شرکت امیدوار است بتواند این افزایش هزینه را بر دوش مشتریان بیاندازد.

کشتیرانی Hapag در نیمه نخست سال 2017 میلادی نزدیک به 46.1 میلیون یورو (55.1 میلیون دلار) ضرر کرده است. میزان ضرردهی این شرکت در مقایسه با سال گذشته کاهش یافت.

 

منبع: سايت خبری مارین تایمز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.