| کد خبر: 144109 |

۳ کشته و 12 مجروح در تصدفات 24 ساعت گذشته جاده‌های کشور

رییس مرکز طلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح تصادفات 24 ساعته در جاده ای کشور گفت: 3 تن در این حوادث کشته و 12 تن مجروح شده اند.

تین نیوز

رییس مرکز طلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح تصادفات 24 ساعته در جاده ای کشور گفت: 3 تن در این حوادث کشته و 12 تن مجروح شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ نادر رحمانی گفت :تصادف سواری پژو 405 در استان خوزستان، منجر به کشته شدن ٣ نفر و مجروح شدن ٢ نفر دیگرشد. به گزارش پلیس راه اهواز-سربندر این تصادف در کیلومتر ٧ محور اهواز-سربندر رخ داده است.

وی گفت :این تصادف که ساعت ٧ صبح جمعه اتفاق افتاده، گفت:خستگی و خواب آلودگی راننده، عامل این تصادف بوده است.

سرهنگ نادر رحمانی، همچنین درباره تصادف دیگری که ساعت ٢٢:٣٠ پنجشنبه در استان ایلام اتفاق افتاده، توضیح داد: تصادف ٣ دستگاه سواری پراید در کیلومتر ٥٥ جاده گنبد پیرمحمد یک نفر کشته و ٤نفر مجروح به جای گذاشته است.علت این تصادف، تجاوز به چپ یکی از راننده ها بوده است.

یزد: تصادف کامیون و تیبا

ساعت ٢١ پنجشنبه، تصادف یک دستگاه کامیون فوتون و سواری تیبا در کیلومتر یک جاده هرات-شهربابک یزد باعث مجروح شدن 5 نفر شد. علت، تصادف تجاوز به چپ راننده کامیون بوده است.

خراسان رضوی: تصادف ٣ وسیله ای

این بار تصادف در جاده مشهد اتفاق افتاده که طی آن یک دستگاه سواری تیبا، جیلی و پژو 405رخورد کرده اند. تصادف ساعت 4 صبح( جمعه) روی داده و بر اثر آن متاسفانه 5 نفر مجروح شده اند.علت، تخطی راننده تیبا از سرعت مطمئنه بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.