| کد خبر: 140358 |

تصادف مرگبار 206 و کامیون در جاده تلو

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ دو تن در طی تصادف میان پژو 206 و کامیون در جاده تلو خبر داد.

تین نیوز

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ دو تن در طی تصادف میان پژو 206 و کامیون در جاده تلو خبر داد.

سرهنگ محمد رازقی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این خبر گفت: حوالی ساعت 23 شب گذشته یک دستگاه سواری پژو 206 با دو سرنشین در حال حرکت در مسیر شمال به جنوب جاده تلو بود که قبل از اتوبان بابایی با یک دستگاه کامیون برخورد کرد.

وی با بیان اینکه درپی این حادثه بلافاصله عوامل پلیس راهور و دستگاه های امدادی به محل اعزام شدند، گفت: آتش نشانان دو سرنشین پژو را که زن و مردی جوان بودند خارج کرده و به عوامل اورژانس نحویل دادند که مشخص شد این افراد در پی شدت جراحات جان خود را از دست داده اند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره علت این حادثه نیز گفت : بررسی کارشناسان پلیس راهور نشان داد که تجاوز به چپ از سوی راننده پژو باعث وقوع این حادثه شده است.

جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران نیز در اینباره به ایسنا گفت: این حادثه در ساعت 22:59 شب گذشته به آتش نشانی اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان را به محل حادثه اعزام کرد.

ملکی با بیان اینکه آقا و خانمی حدودا سی ساله به عدت شدت تصادف در کابین محبوس شده بودند، گفت: عوامل آتش نشانی این افراد را خارج کرده و پس از آن مشخص شد که جان خود را از دست داده اند. پس از آن نیز محل را به عوامل راهور تحویل داده و در ساعت 00:10 بامداد به عملیات خود خاتمه دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.