| کد خبر: 140209 |

ایمنی عملکردی در حمل و نقل ریلی آموزش داده می شود

کارگاه آموزشی ایمنی عملکرد در حمل و نقل ریلی توسط یکی از کارگزاران کریدور صادرات محصولات دانش بنیان برگزار می شود.

تین نیوز

کارگاه آموزشی ایمنی عملکرد در حمل و نقل ریلی توسط یکی از کارگزاران کریدور صادرات محصولات دانش بنیان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، این کارگاه آموزشی سر فصل هایی با عنوان «اهمیت ایمنی عملکردی در صنعت حمل و نقل ریلی»، « آشنایی با روش ارزیابی ریسک و تخمین سطح یکپارچگی ایمنی(SIL)»، «چشم انداز و آینده ایمنی عملکردی در ایران و راهبردهای توسعه آن در کشور»، « آشنایی با مزیتهای اقتصادی، تجارتی و رقابتی با بکارگیری ایمنی عملکردی» دارد.

کارگاه آموزشی ایمنی عملکردی در حمل و نقل ریلی توسط یکی از کارگزاران کارگزار موسسه خدمات فناوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در مرداد ماه برگزار خواهد شد.

در این دوره آموزشی سیستم ایمنی، اصول کلی و الزامات مدیریت ریسک، اهمیت ایمنی و قابلیت اطمینان در دامنه حمل و نقل ریلی و نیاز به استانداردهای ایمنی، تعاریف و اختصارات اصطالحات مورد استفاده در استاندارد، اثرات شکست در سیستم، نمودار علت و معلول در تجزیه و تحلیل شکست و... آموزش داده می شود.

شرکت های فعال در زمینه حمل و نقل ریلی (راه آهن و مترو)، مدیران و مهندسان ایمنی عملکردی، مهندسان برق، کنترل و ابزار دقیق، مهندسان مکانیک، نرم افزار(صنعتی)، مدیران پروژه های مرتبط با حوزه حمل و نقل ریلی و.. می توانند در این دوره شرکت کنند و گواهینامه دریافت کنند.

این کارگاه آموزشی در روز پنجشنبه ۱۹ مرداد ماه ۹۶ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۶:۳۰ در  تهران، میدان فاطمی، خیابان فلسطین شمالی مرکز دانشگاه علمی-کاربردی چرم برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.