| کد خبر: 136976 |

رونق به بازار فله برهای هندی سایز می آید

به دنبال افزایش تقاضا برای شناورهای حمل غلات از ساحل شرقی آمریکای جنوبی و دریای سیاه و کارگوهای سنگ معدن نیکل از فیلیپین، بازار فله برهای هندی سایز امیدوارکننده است.

تین نیوز
به دنبال افزایش تقاضا برای شناورهای حمل غلات از ساحل شرقی آمریکای جنوبی و دریای سیاه و کارگوهای سنگ معدن نیکل از فیلیپین، بازار فله برهای هندی سایز امیدوارکننده است.

به گزارش گروه بین الملل مانا به دنبال افزایش تقاضا برای شناورهای حمل غلات از ساحل شرقی آمریکای جنوبی و دریای سیاه و کارگوهای سنگ معدن نیکل از فیلیپین، بازار فله برهای هندی سایز امیدوارکننده هستند به گونه ای که میانگین نرخ اجاره زمانی در شاخص بالتیک در روز جمعه هفته گذشته به شش هزار و 815 دلار رسید، رقمی که بالاترین سطح در یک ماه گذشته و رشد 3.5 درصدی را در طی هفته گذشته به نمایش می گذارد.

علاوه بر این، شاخص هندی سایز بالتیک به 467 واحد از 451 واحد هفته گذشته، افزایش یافت.

این گزارش ادامه داد: وزارت کشاورزی آمریکا برآورد کرد، به دنبال وفور برداشت گندم در بسیاری از کشورهای صادر کننده و قیمت پایین جهانی، صادرات جهانی محصول مذکور رکورد جدید 180 میلیون و 300 هزار تن را به ثبت خواهند رساند که نسبت به سال گذشته، 4.3 درصد رشد را نشان می دهد.

علاوه بر این،، شرکت UkrAgroConsult با 20 سال تخصص در بازارهای کشاورزی منطقه اکراین و دریای سیاه، گفت: مصر و بنگلادش جذاب ترین بازارها برای گندم دریای سیاه باقی خواهند ماند.

افزودن تن مایل های اضافی نیز نتایج خوبی را بازارهای فله برهای هندی سایز به همراه خواهد داشت.
لازم به ذکر است، بیشترین درآمد حاصله از نرخ کرایه حمل فله برهندی سایز در مسیر HS3، از Rio de Janeiro-Recalada به Skaw-Passero به ثبت رسیده است، نرخ کرایه حمل در این مسیر با رسیدن به 9 هزار و 763 دلار در روز جمعه، 6.7 درصد رشد داشت.

نرخ کرایه حمل در مسیر HS1، از Skaw-Passero به Rio de Janeiro-Recalada, با رسیدن به پنج هزار و 590 دلار در روز، 13.7 درصد رشد داشت.

علاوه براین، نرخ کرایه حمل در مسیر HS4، از خلیج آمریکا یا ساحل شمالی آمریکای جنوبی به Skaw-Passero نیز با رسیدن به هشت هزار و 904 دلار در روز، نسبت به هفته گذشته، 2.9 درصد افزایش را تجربه کرد.

گروه تحقیقی کلارکسونز لندن نیز حمل سه محموله لوازم جانبی در بازار نقدی شامل یک محموله فلز از ژاپن به تایلند با نرخ کرایه حمل شش هزار و 750 دلار در روز، محموله کالاهای کشاورزی از برزیل جنوبی به قاره با نرخ کرایه حمل 9 هزار و 900 دلار در روز و محموله کالاهای کشاورزی از چین به ژاپن با نرخ کرایه حمل هفت هزار و 750 دلار در روز را گزارش داد.

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.