| کد خبر: 136441 |

معاون حمل‌ونقل گلستان خبر داد:

کاهش ۴۴ درصدی تلفات جاده‌ای استان گلستان در ۲ ماهه سال ۹۶

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان از کاهش ۴۴ درصدی تلفات جاده‌ای استان طی دوماهه فروردین و اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد و گفت: این آمار در بخش موتورسواران ۵۸ درصد و در بخش عابرین پیاده ۲۰ درصد بوده است.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان از کاهش ۴۴ درصدی تلفات جاده‌ای استان طی دوماهه فروردین و اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد و گفت: این آمار در بخش موتورسواران ۵۸ درصد و در بخش عابرین پیاده ۲۰ درصد بوده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان، ایوب میرشاهی در جلسه کارگروه ارتقای سطح خدمات مسافربری در ایام تابستان با حضور دستگاه‌های عضو در کمیته حمل‌ونقل ستاد خدمات سفر (طرح تابستانه ۹۶) در سالن جلسات اداره کل گفت: این آمار نتیجه نگاه و تلاش مجدانه همکاران برای ارتقای ایمنی جاده‌ها و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان بوده است.

وی با اشاره به اینکه برای کاهش محسوس آمار تلفات جاده‌ای استان نیازمند همکاری بیش از پیش دستگاه‌های خدمات‌رسان در طرح راهداری تابستانه هستیم، افزود: استان گلستان اقدامات خوبی را برای سفر مطلوب کاربران جاده‌ای تدارک دیده که از جمله آن‌ها می‌توان به شناورسازی نرخ جابه‌جایی مسافران، فروش اینترنتی بلیت اتوبوس، فعالیت منظم گشت‌های نامحسوس و فعالیت‌های لازم در زمینه اطلاع رسانی و ارتقاء سطح ایمنی مسافرین در سطح جاده‌های استان اشاره کرد.

میرشاهی نظارت بر ناوگان مسافربری استان را از فعالیت‌های مستمر اداره کل برشمرد و گفت: نظارت بر طرح راهداری و سفرهای تابستانی با همکاری مدیران فنی شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری از اقداماتی است که به طور جدی دنبال می‌شود تا تلفات جاده‌ای استان را در تابستان جاری به حداقل برسانیم.

وی، تعداد ناوگان مسافری استان را ۱۷۰۸ دستگاه و تعداد رانندگان فعال در این بخش را ۳۲۵۹ نفر نام برد و یادآور شد: در تابستان سال گذشته بیش از یک میلیون و ۴۵ هزار مسافر از طریق ۹۹ هزار و ۶۸۹ سفر در استان جابه‌جا شدند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.