| کد خبر: 134328 |

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان:

مرکز مدیریت راه‌های گلستان رتبه دوم کشوری در بخش ITS کسب کرد

مرکز مدیریت راه‌های استان گلستان توانست در اردیبهشت‌ماه امسال از نظر شاخص‌های ITS (سیستم حمل و نقل هوشمند جاده‌ای) رتبه دوم کشور را به دست آورد.

تین نیوز

مرکز مدیریت راه‌های استان گلستان توانست در اردیبهشت‌ماه امسال از نظر شاخص‌های ITS (سیستم حمل و نقل هوشمند جاده‌ای) رتبه دوم کشور را به دست آورد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، سید علی حسینی معاون فنی، ایمنی و بهره‌برداری اداره کل در این باره توضیح داد: اداره مدیریت راه‌های استان با ارائه اطلاعات دقیق و کامل به کاربران جاده‌ای، پلیس‌راه و در مجموع با کارکرد منظم و سیستماتیک در حمل و نقل هوشمند جاده‌ای توانست در اردیبهشت‌ماه امسال به این رتبه در سطح کشور دست یابد.

 

به گفته وی، افزایش ضریب ایمنی جاده‌ای و به تبع آن کاهش تلفات، از نتایج کارکرد سیستماتیک و دقیق اداره مدیریت راه‌های استان در ماه گذشته بوده است.

 

وی ادامه داد: اداره مدیریت راه‌های استان، این موفقیت را بر اساس ارزیابی‌های مرکز مدیریت راه‌های کشور کسب کرد.

 

حسینی افزود: اداره مدیریت راه‌های استان همچنین توانست در سه‌ماهه منتهی به اردیبهشت ماه امسال نیز رتبه چهارم کشور را در این زمینه کسب کند.

 

وی اضافه کرد: سیستم حمل و نقل جاده‌ای هوشمند بر اساس عملکرد ۴۴ دستگاه تردد شمار، ۱۷ دوربین نظارت تصویری، یک دستگاه توزین در حال حرکت، دوربین‌های ثبت تخلف سرعت، ثبت سوانح و وقایع، تلفن ۱۴۱ و تابلوهای ترافیک نما و پیام‌های متغیر به این رتبه دست یافته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.