| کد خبر: 129969 |

صنایع دریایی و صنعت خودرو نیازمند نوسازی ناوگان

تین نیوز
صنایع دریایی و صنعت خودرو نیازمند نوسازی ناوگان ، بازسازی و مدرن شدن دستگاه هایشان هستند.
 
 
به گزارشباشگاه خبرنگاران جوان،  فرداد دلیری معاون توسعه سرمایه گذاری صنعتی سازمان توسعه و نوسازی صنایع ایران در حاشیه نشست دومین نمایشگاه بین المللی ماشین ابزار و تجهیزات فلزکاری گفت: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به عنوان شریک راهبردی این نمایشگاه که قرار است دو هفته دیگر تشکیل شود، همکاری کرد.

 

معاون توسعه سرمایه گذاری صنعتی سازمان توسعه و نوسازی صنایع ایران در خصوص علت انتخاب ایدرو گفت: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران قدمتی 50 ساله دارد و با هدف ساخت ماشین آلات در کشور به وجود آمده است.

 

وی در ادامه افزود: صنعت تولید کالاهای سرمایه ای مثل ماشین ابزار یک صنعت پایه بوده و بحث های چون تحقق اقتصاد مقاومتی، صادرات و خود کفایی در بستر فراهم آوردن این صنعت محقق می شود.

 

دلیری تصریح کرد: امروزه کشور ما نیاز به سرمایه گذاری عظیمی دارد و آمارها نشان می دهد که برای رسیدن به اهدافمان باید سالانه 50 میلیارد دلار در کشور سرمایه گذاری شود.

 

وی ادامه داد: صنایع دریایی و صنعت خودرو نیازمند نوسازی ناوگان ، بازسازی و مدرن شدن دستگاه هایشان هستند.

 

معاون توسعه سرمایه گذاری صنعتی سازمان توسعه و نوسازی صنایع ایران، تأکید کرد: ما سال هاست از ماشین آلات قدیمی در صنعت استفاده کرده ایم در نتیجه سرعت و دقت دستگاه هایمان بسیار پایین است و در چنین شرایطی نمی توانیم به تولید رقابتی و صادرات بیاندیشیم در نتیجه باید به فکر همکاری های مشترک به ویژه با کشورهای همچون آلمان برای توسعه و نوسازی صنایع خود باشیم.

 

وی در پایان با اشاره به قانون استفاده حداکثری از تولیدات داخلی، یادآور شد: سازمان توسعه نوسازی و صنایع ایران به دنبال سرمایه گذاری مشترک و جوینت ونچر با شرکت های خارجی است  و در این رابطه بحث فاینانس هم بسیار مهم است که خوشبختانه در بحث بانک های جهانی تضامین بانکی در حال شکل گرفتن است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.