| کد خبر: 126305 |

◄ آخرین خبرها در خصوص آرم طرح ترافیک ۹۶

تین‌نیوز| داشتن آرم طرح ترافیک امروزه برای ورود به مراکز کلانشهرها به یک ضرورت و در تهران به علت قرار گرفتن مراکز اداری و سیاسی و لزوم تردد در این محدوده به یک نیاز بدل شده است و چنان‌چه خودروئی فاقد این مجوز باشد، ناگزیر از تحمل برخی محدودیت‌ها است که خوشایند صاحب خود نیست.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، شش ماهه دوم سال 95 در حالی سپری شد که مردم تهران به دلیل حجم زیاد تردد خودرو در سطح شهر و در برخی اوقات کاهش نزولات جوی روزهای زیادی را متحمل تنفس هوای آلوده شدند که گاهی مسئولان شهری را مجبور به اجرای برخی محدودیت‌ها کرد.

اما، فروش آرم طرح ترافیک برای سال 96 با کمی سخت‌گیری بیشتر صورت گرفت و این عامل باعث شد تا زمان تحویل آرم به متقاضیان با اندکی تاخیر همراه شود.

در این‌باره مدیرکل واحد صدور آرم شهرداری تهران به تین‌نیوز، گفت: آرم‌های طرح‌ ترافیک سال 95 تا پایان فروردین‌ماه 96 اعتبار داشته و دارندگان آن نگران نباشند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مصطفی قنبرنژاد با اشاره به این مطلب که، خبرنگاران برای تحویل مدارک خود تا پایان فروردین‌ماه فرصت دارند، اظهار داشت: آرم طرح ترافیک سال 95 تا آخرین روز فروردین دارای اعتبار است و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.
 
وی در ادامه گفت‌وگو با این شبکه خبری تصریح کرد: به اطلاع خبرنگارانی که  نام آنها برای دریافت آرم طرح ترافیک سال 96 تایید شده می‌رساند که باید تا پایان فروردین‌ ماه مدارک خود را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر تحویل بدهند تا نسبت به صدور آرم طرح برای آنها اقدام شود.

قنبرنژاد در خصوص دریافت برگه معاینه‌فنی نیز به رانندگان گفت: رانندگان هر چه سریع‌تر نسبت به اخذ آن اقدام کنند تا مشمول جریمه نشوند زیرا، برای ورود به محدوده طرح تنها داشتن آرم کافی نیست.
 
مدیرکل واحد صدور آرم شهرداری تهران با بیان این موضوع که «برخی از مدارک کاملا تکمیل نشده است»، گفت:
به محض تکمیل مدارک افراد می‌توانند به دفاتر خدمات تحویل  و یا به سامانه مراجعه کرده و ضمن انتخاب روزهای ورود به محدوده طرح ترافیک و پرداخت عوارض، ثبت‌نام خود را با موفقیت انجام دهند، ظرف 24 ساعت از نظر دوربین‌های کنترل‌کننده نصب‌شده در سطح شهر پلاک خودرو آنها مجاز به ورود به محدوده است. 
 
قنبرنژاد در پایان با تاکید بر این مطلب که دوربین‌های هوشمند مستقر در سطح شهر پس از انقضای مهلت یاد شده نسبت به ثبت تخلفات اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: این دوربین‌ها تمامی تخلفات را ثبت و به مرکز گزارش می‌کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.