| کد خبر: 126173 |

◄ پیام نوروزی مدیرعامل رجا به مسافران ریلی

تین‌نیوز|

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا در پیامی نوروزی سال تازه را به مسافران تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمد رجبی، مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی ایران و آغاز سال جدید شمسی در پیامی به مسافران نوروزی این اتفاق را تبریک گفت. در ادامه مشروح این پیام را که در اختیار تین‌نیوز قرار گرفته می‌خوانید:

«به نام خدا

ای دگرگون کننده دل‌ها و بینش‌ها، ای تدبیر کننده روزها و شب‌ها، ای گرداننده سال‌ها و سرگذشت‌ها، بگردان حال ما را به نیکوترین حال.

مسافران گران‌مایه

با سلام و احترام

بهار زمزمه نو شدن است و نجوای تحول به بهترین حال. چشم و دل را به باران الطاف خداوندی باید شست و با نظر و اندیشه در بازآفرینی طبیعت به نوآوری و نوسازی در کار خود پرداخت. تغییر و تحول، تلاش و پویایی و خلق و نوآوری از ویژگی‌های مهم این حرکت است.

ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و آغاز بهار زندگی به همهٔ شما مسافران گرامی و آرزوی سلامتی و خوشی در سفرهای پیش رو، همهٔ تلاش‌ها و تمهیدات لازم برای آسایش و آرامش سفرهای نوروزی و برای تکمیل دیدارهای فرح‌بخش از طرف این شرکت انجام شده است که امیدواریم مسافران عزیز خاطره‌ای درخور توجه از سفر با قطار داشته باشند.

سنت مبارک نوروز در کشور ما آغاز نو شدن‌هاست. آغاز تغییر و تحول و تلاش برای بهتر شدن در تمامی ابعاد و ارکان زندگی. براین اساس همهٔ تلاش و همت خدمت‌گزاران شما در شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا نیز، ایجاد شرایط مطلوب سفر و نوسازی و بهسازی ملزومات و تجهیزات قطارها بوده تا ان شاء الله سفری ایمن، دلپذیر و خاطره‌انگیز داشته باشید. امیدوارم خدمات ارائه شده به‌ویژه از لحاظ خدمات و امکانات داخلی قطارها رضایت خاطر شما را به دنبال داشته باشد.
از ایزد منان می‌خواهم به کلیهٔ سفرهای در پیش، ایمنی، خوش‌حالی، شعف و فراغت بال و خاطر، مرحمت فرماید.
شادی‌هایتان مستدام باد.

محمد رجبی

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا»

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.