| کد خبر: 48385 |

راه‌ آهن ازنا –الیگودرز اصفهان ۱۵‌ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

تین نیوز | فرماندار الیگودرز گفت: راه‌آهن ازنا –الیگودرز اصفهان ۱۵‌ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون برای زیرسازی ۶کیلومتر از آن ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
 
ولی‌الله میرزایی اصل در رابطه با پروژه راه‌ آهن ازنا- الیگودرز اصفهان، اظهار داشت: قطعه پنجم این پروژه از ازنا تا اصفهان به طول 324‌کیلومتر است که 30‌ کیلومتر آن در حوزه لرستان است.
 
وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این پروژه از سال 92 آغازشده، افزود: کل مبلغ قرارداد پیمانکار 60‌ میلیارد تومان است که تاکنون برای زیرسازی شش کیلومتر 10 میلیارد تومان هزینه شده است.
 
فرماندار الیگودرز بابیان اینکه اعتبار سال گذشته پنج میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه‌ آهن ازنا- الیگودرز اصفهان اختصاص یافت، عنوان کرد: این پروژه تاکنون 15‌ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 
وی در رابطه با پروژه گاوداری دو هزار رأسی الیگودرز بیان کرد: مراحل اولیه این پروژه در زمینی به مساحت 43‌ هکتار آغازشده است.
 
میرزایی اصل با اشاره به اینکه پروژه گاوداری این شهرستان 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: در اسرع وقت عملیات اجرای این پروژه آغاز و طی مدت‌زمان دو سال راه‌اندازی می‌شود.
 
وی تصریح کرد: با افتتاح گاوداری شهرستان الیگودرز به‌طور مستقیم 125‌ نفر و غیرمستقیم 750‌ نفر مشغول به کار می‌شود.
 
فرماندار الیگودرز گفت: برای راه‌اندازی  پروژه گاوداری شهرستان الیگودرز اعتباری بالغ‌بر 43 ‌میلیارد تومان اختصاص‌یافته است.
 
وی در رابطه با پروژه بیمارستان شهرستان الیگودرز اظهار داشت: این بیمارستان پس از گذشت 20‌ سال به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد و اکنون 98‌درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 
میرزایی اصل با اشاره به اینکه این بیمارستان در مرحله آزمودن تست تأسیسات ، نصب آسانسور و مرتفع کردن نواقص ساختمان است، افزود: برای ساخت این بیمارستان تاکنون 21‌ میلیارد هزینه شده است.
 
وی در رابطه با سد حوضیان یکی دیگر از پروژه‌های این شهرستان، عنوان کرد: کار عملیاتی این سد سال 82‌ آغاز شد و با افتتاح آن سه هزار اراضی دیم شهرستان الیگودرز به آبی تبدیل می‌شود.
 
فرماندار الیگودرز با اشاره به اینکه آبگیری اولیه این سد انجام‌شده، بیان کرد: در حال حاضر شش میلیون مترمکعب آب در پشت این سد جمع شده است.
 
وی بابیان اینکه سد حوضیان 87‌درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: تاکنون برای ساخت سد حوضیان 64‌ میلیارد تومان هزینه شده و در نیمه نخست سال 94‌ آبگیری می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • خبرنگار ریلی 0 0

    خبرنگاران باید در نشر اخبار دقت کنند پیشرفت ده درصدی یا ۱۵ درصدی مربوط به یک پروژه است نه کل طرح زیرسازی در این قطعه ده درصد پیشرفت دارد و اگر کل طرح را بسنجید کمتر از دو درصد خواهد بود.