| کد خبر: 262742 |

◄ قاصدک 24 سایت خدمات سفر

با اینکه کماکان آژانس های مسافرتی بسیار زیادی هستند که به صورت حضوری خدمات مختلف سفر را ارائه می دهند؛ اما امروزه وجود سایت های متعدد در حوزه گردشگری، کار را بسیار آسان تر کرده است.

تین نیوز

با اینکه کماکان آژانس های مسافرتی بسیار زیادی هستند که به صورت حضوری خدمات مختلف سفر را ارائه می دهند؛ اما امروزه وجود سایت های متعدد در حوزه گردشگری، کار را بسیار آسان تر کرده است. به این صورت که هر فردی می تواند تنها با چند کلیک، رزرو بلیط، خرید تور مسافرتی و تمامی خدمات سفر را در منزل انجام دهد. قاصدک 24 یکی از چندین سامانه آنلاین ارائه دهنده خدمات گردشگری است. در ادامه این مطلب با ما باشید تا با خدمات این وبسایت بیشتر آشنا شوید.

سایت قاصدک 24
قاصدک 24، بهترین سایت ارائه دهنده کلیه خدمات سفر

خدمات قاصدک 24 چیست؟

به گزارش تین نیوز، سامانه قاصدک 24، یکی از قدیمی ترین سرویس های خدمات سفر است که فعالیت خود را از سال 1394 به عنوان معتبرترین سایت فروش اینترنتی بلیط هواپیما آغاز کرد و پس از استقبال چشمگیر گردشگران و مسافران، خدمات دیگری را به مرور اضافه کرد.

 برخی از این خدمات گردشگری عبارتند از:

  • رزرو بلیط هواپیما

  • فروش بلیط قطار

  • فروش بلیط اتوبوس

  • رزرو هتل

  • ارائه تور مسافرتی (داخلی و خارجی)

  • صدور بیمه مسافرتی

  • ارائه خدمات ویزا

خرید بلیط هواپیما

فروش بلیط هواپیما از اصلی ترین خدمات سامانه آنلاین قاصدک 24 است. قاصدک 24 به نمایندگی از ایرلاین های معتبر داخلی و خارجی در ایران فعالیت می کند و پروازهای کلیه مسیرهای داخلی و خارجی را پوشش می دهد. شما می توانید پس از ورود به صفحه بلیط هواپیما و جستجوی بلیط، با استفاده از فیلترهای هوشمند در این صفحه، در کم ترین زمان بلیط مورد نظر خود را پیدا کرده و خریداری نمایید.

خرید بلیط قطار

از دیگر خدمات این وبسایت می توان به فروش اینترنتی بلیط قطار از تمامی شرکت های ریلی اشاره کرد. علاوه بر آن، با خرید بلیط قطار قاصدک 24، می توانید به کشورهای خارجی همچون ترکیه نیز سفر کنید. با بکارگیری فیلترهای هوشمند سایت می توانید انتخاب های خود را محدودتر کرده و مناسب ترین بلیط قطار را پیدا کنید. برای رزرو بلیط قطار vip تنها کافی است رزرو بلیط قطار VIP یا همان بلیط قطار ویژه را انتخاب کنید که در برخی از قطارهای لوکس مانند نور و فدک به فروش می رسد.

با نصب اپلیکیشن قاصدک 24 در موبایل خود؛ می توانید به راحتی کلیه خدمات سفر را به صورت اینترنتی دریافت کنید.

خرید بلیط اتوبوس

شما می توانید بلیط اتوبوس به مقصد شهرهای مختلف ایران را از قاصدک 24 خریداری کرده و هزینه آن را به صورت اینترنتی پرداخت نمایید. خرید بلیط اتوبوس از تمام شرکت های اتوبوسرانی و تهیه بلیط اتوبوس vip نیز به راحتی از سایت ghasedak24.com امکان پذیر است. قیمت بلیط اتوبوس به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • شرکت مسافربری

  • نوع اتوبوس

  • مقصد سفر

از طریق خرید آنلاین بلیط اتوبوس می توانید شماره صندلی خود را به صورت آنلاین رزرو نمایید و با مقایسه قیمت ها در سایت، اقدام به خرید ارزان ترین بلیط اتوبوس نمایید.

اتوبوس بین شهری
خرید بلیط اتوبوس از سایت قاصدک24

خدمات رزرو هتل  و تور مسافرتی در قاصدک24

علاوه بر خرید بلیط، رزرو هتل نیز در قاصدک 24 امکان پذیر است. انواع هتل شامل هتل های 5 ستاره، هتل آپارتمان، هتل های لوکس، هتل های ارزان، مهمانسرا و... را می توانید در قاصدک 24 به سادگی رزرو کنید. همچنین برای رزرو هتلی ارزان، می توانید گرینه مرتب سازی در صفحه جستجوی هتل را بر روی بالاترین تخفیف و کمترین قیمت قرار دهید تا از تخفیفات رزرو هتل نیز بهره مند شوید. از دیگر سرویس های سامانه گردشگری قاصدک 24، ارائه تورهای گردشگری داخلی و خارجی است. تورهای لحظه آخری نیز با قیمت های مناسب تری ارائه می شوند.

بیمه مسافرتی

تهیه بیمه مسافرتی داخلی و همچنین بیمه مسافرتی خارجی برای سفر به مقاصد خارج از ایران، از الزامات قبل از سفر است. در حین خرید بیمه مسافرتی آنلاین از قاصدک 24، علاوه بر بررسی پوشش های هر بیمه، می توانید سقف قیمت در نظر گرفته شده برای خدمات گرفته شده را مشاهده کنید تا بهترین بیمه مسافرتی را با توجه به شرایط و بودجه خود تهیه کنید.

خدمات ویزا

قاصدک 24 علاوه بر همه خدمات گردشگری، شرایط دریافت انواع ویزا را نیز فراهم کرده است. شما می توانید برای مشاوره ویزا و آشنایی با شرایط اخد ویزا با کمک قاصدک24، با شماره (75269-021) تماس حاصل فرمایید و در کم ترین زمان ممکن خریدهای خود را انجام دهید. با این روش دیگر نیازی به وقت گرفتن از سفارت ندارید؛ بلکه قاصدک 24 تمامی هماهنگی های لازم را انجام داده و تنها تاریخ مراجعه را به شما اعلام خواهد کرد.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم تمامی خدمات سامانه آنلاین قاصدک 24 را به شما معرفی کنیم تا در صورت نیاز از خدمات این سایت معتبر برای گرفتن خدمات گردشگری استفاده نمایید. در واقع این سامانه از مطمئن ترین سایت های خدمات دهی در حوزه گردشگری بوده و تمامی خدمات سفر از جمله فروش بلیط، رزرو هتل، رزرو تور مسافرتی، بیمه مسافرتی و خدمات ویزا را پوشش می دهد.

خدمات گردشگری وبسسایت قاصدک 24

سوالات متداول در مورد سایت خدمات سفر قاصدک 24

  1. شرایط خرید آنلاین بلیط از قاصدک 24 چیست؟ دسترسی به اینترنت، داشتن مشخصات کارت بانکی و رمز پویا. بلیط خریداری شده بلافاصله قابل دانلود بوده و به آدرس ایمیل شما که هنگام خرید بلیط وارد کرده اید؛ ارسال می شود.

  2. برای رزرو هتل های ارزان در قاصدک 24 چکار کنیم؟ گرینه مرتب سازی در صفحه جستجوی هتل را بر روی بالاترین تخفیف و کم ترین قیمت قرار دهید تا از تخفیفات رزرو هتل نیز بهره مند شوید.

  3. مناسب ترین زمان برای خرید تور مسافرتی لحظه آخری با قیمت مناسب کدام است؟ پس از تعطیلات مناسبتی، پس از اعیاد و جشن ها، هنگام شروع مدارس یا دانشگاه ها، ماه های بسیار گرم و کم تردد، اوایل هفته یا پروازهای آخر وقت.

  4. برای استفاده از خدمات ویزا در قاصدک 24 چکار کنیم؟ برای این منظور می توانید با شماره (75269-021) تماس حاصل فرمایید و در کم ترین زمان خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید. قاصدک 24 هماهنگی های لازم برای مراجعه حضوری شما به سفارت را انجام خواهد داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.