| کد خبر: 246720 |

کرمان نیازمند تقویت پروازهای خارجی است

استاندار کرمان با اشاره به اینکه این استان به واسطه مراودات تجاری در حوزه صنعت، معدن و کشاورزی نیازمند تقویت پروازهای خارجی است، گفت: حمل و نقل ترکیبی ریلی، جاده ای و هوایی برای این استان اهمیت بالایی دارد.

تین نیوز

استاندار کرمان با اشاره به اینکه این استان به واسطه مراودات تجاری در حوزه صنعت، معدن و کشاورزی نیازمند تقویت پروازهای خارجی است، گفت: حمل و نقل ترکیبی ریلی، جاده ای و هوایی برای این استان اهمیت بالایی دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران به نقل از استانداری کرمان؛ محمد مهدی فداکار در دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین خواستار احیای ردیف اعتباری برای فرودگاه کرمان شد و افزود: استان کرمان به واسطه مزار مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی، شاهد حضور محبان ایشان از اقصی نقاط دنیا و کشور است و لذا باید در زیرساخت هایی همچون جابه جایی هوایی تقویت شود.

روکش آسفالت باند فرودگاه بم بزودی انجام خواهد شد

معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این نشست گفت: فرودگاه های استان کرمان به غیر از شهر کرمان، تنها از اعتبارات استانی، کمک های شرکت ها و مردم ساخته شده اند.

حمیدرضا سیدی افزود: در استان کرمان علاوه بر پنج فرودگاه فعال ۲ سایت کمک ناوبری مهم در جبالبارز و ۶۰ کیلومتری راور داریم.

وی ادامه داد: روکش آسفالت باند فرودگاه بم بزودی انجام می شود، ضمن اینکه ۲۰۰ میلیارد تومان برای باند فرودگاه سیرجان اختصاص داده ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: برای فرودگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی در کرمان نیز برنامه های خوبی داریم و با منابع شرکت فرودگاه ها و استانی کار را پیش خواهیم برد.

کرمان بیشترین آمار متقاضی عتبات عالیات را بعد از تهران دارد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: کرمان به واسطه پوشش هوایی جنوب شرق کشور حائز اهمیت است و رتبه هشتم کشور را در جابه جایی مسافر دارد.

محمدرضا پورابراهیمی افزود: استان کرمان بیشترین آمار متقاضی عتبات عالیات را بعد از تهران دارد و بنابراین می طلبد پروازهای خارجی در استان تقویت شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.