| کد خبر: 254727 |

درخواست "کنترلرها" از وزیر راه؛ به وضعیت شرکت فرودگاه ها رسیدگی کنید

تعدادی از کارکنان بخش مراقبت پرواز و کنترلر شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران مقابل این شرکت در فرودگاه مهرآباد تجمع محدودی برگزار کرده و خواستار افزایش حقوق خود شدند.

تین نیوز

تعدادی از کارکنان بخش مراقبت پرواز و کنترلر شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران مقابل این شرکت در فرودگاه مهرآباد تجمع محدودی برگزار کرده و خواستار افزایش حقوق خود شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، شماری از کارکنان بخش مراقبت پرواز (کنترلر ترافیک هوایی) مقابل ساختمان شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران تجمع کردند. این افراد خواستار افزایش حقوق و مزایای خود با توجه به سختی شغل خود هستند. یکی از افراد حاضر در این تجمع با اشاره به پیگیری‌های چند سال اخیر برای رسیدگی به درخواست‌های کنترلرها، گفت: ما خواستار رسیدگی به خواسته‌های صنفی هستیم.

وی در این‌باره توضیح داد: سال‌هاست به‌دنبال افزایش حقوق متناسب با شرایط کاری هستیم و در این رابطه پیگیری‌های فراوانی داشته‌ایم. امروز هم خواستار رسیدگی به این وضعیت هستیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه به دلیل دریافتی کم، بسیاری از متخصصان این بخش از کشور رفته‌اند که این مسئله در صورت عدم رسیدگی تبعات جدی به‌دنبال خواهد داشت.

وی گفت: از وزیر محترم را ه و شهرسازی می‌خواهیم به وضعیت شرکت فرودگاهها و نحوه مدیریت آن رسیدگی کند.

در همین حال مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز د اظهار کرد: امروز تعدادی از کارکنان بخش مراقبت پرواز جلسه هم‌اندیشی با مدیرعامل شرکت فرودگاهها داشتند.

آقایی افزود: به همین منظور جلسه پرسش و پاسخ درباره حقوق و دستمزد با حضور مدیرعامل در سالن جلسات شرکت فرودگاهها برگزار شد.

وی تصریح کرد: در قانون برای نیروهای مراقبت پرواز، حقوق وضع شده و الان دوستان درخواست‌‌هایی دارند. در جلسه هم‌اندیشی نظرات آنها مطرح می‌شود تا مشکلات حل شود.

شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران ,

شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران ,

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.