| کد خبر: 226060 |

عذرخواهی ایران ایرتور از نمازگزاران پرواز مشهد-تهران

هواپیمایی ایران ایرتور در واکنش به بی حرمتی به نمازگزاران پرواز مشهد-تهران ضمن عذرخواهی اعلام کرد: برخورد مناسب با کارکنان خاطی این موضوع پس از اتمام جلسه کارشناسی امروز صورت خواهد پذیرفت.

تین نیوز

 هواپیمایی ایران ایرتور در واکنش به بی حرمتی به نمازگزاران پرواز مشهد-تهران ضمن عذرخواهی اعلام کرد: برخورد مناسب با کارکنان خاطی این موضوع پس از اتمام جلسه کارشناسی امروز صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، پاسخ هواپیمایی ایران ایرتور به شرح زیر است؛

احتراماً، در پاسخ به خبر مورخ 05/11/1399 درخصوص اظهارات با مضمون اهمیت به ادای فریضه نماز در برنامه ریزی پرواز به استحضار می رساند:

بر اساس یکی از استراتژی های اصلی شرکت هواپیمایی ایران ایرتور، احترام به شعائر مذهبی و تکالیف دینی علی الخصوص انجام فریضه مهم و انسان ساز نماز توسط مسافرین محترم و کارکنان آن همواره مورد تاکید همه سطوح مدیریتی و عملیاتی این شرکت بوده به نحوی که تمامی برنامه ریزی های ذیربط در مقاصد پروازی بگونه ای صورت پذیرفته تا این واجب شرعی حدالمقدور قبل و یا بعد از پروازها با رعایت کلیه ملاحظات ایمنی و هوانوردی به نحو مطلوبی انجام شود.

در خصوص اتفاقات پرواز 963 مورخه امروز، "قطعا" عجله کارمند مربوطه در انجام مراحل پذیرش مسافر به منظور انجام بموقع پرواز جهت عدم تضییع حقوق اجتماعی و شهروندی سایر مسافرین محترم بوده است.

لیکن برخورد نامناسب ناشی از شتابزدگی مذکور به هیچ عنوان مورد قبول مدیریت این شرکت هواپیمایی با سوابق درخشان خدمت رسانی به زائرین بارگاه منور رضوی نبوده و برخورد مناسب با کارکنان خاطی این موضوع پس از اتمام جلسه کارشناسی امروز صورت خواهد پذیرفت.

در پایان ضمن تشکر از اصحاب محترم رسانه در انعکاس اشکال مذکور، عذرخواهی و پوزش مجموعه هواپیمایی ایران ایرتور را خدمت تمامی مسافرین محترم و معزز اعلام کرده و با اصلاح فرایندهای جاری ناشی از دریافت این بازخوردها انشالله مصمم تر از گذشته شاهد تکریم ارباب رجوع در تمامی زمینه ها خواهیم بود.

همچنین به استحضار می رسانیم برنامه پرواز روز یکشنبه برای آرامش خاطر نمازگزاران در مسیر مشهد به تهران از ساعت 05:20 به 05:30 تغییر یافت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.