| کد خبر: 173797 |

◄ قشم‌ایر مذاکره‌ای برای فروش امتیاز این شرکت نداشته است

شرکت هواپیمایی قشم خبر مذاکره این شرکت هواپیمایی با استانداری همدان برای فروش امتیاز این شرکت هواپیمایی را تکذیب کرد.

تین نیوز

شرکت هواپیمایی قشم خبر مذاکره این شرکت هواپیمایی با استانداری همدان برای فروش امتیاز این شرکت هواپیمایی را تکذیب کرد و گفت: مباحث مربوط به خرید امتیاز شرکت هواپیمایی قشم صرفاً از طریق واحدهای ذی‌ربط و جمعی اموال منصوب ‌شده در وزارت نفت قابل بحث و مذاکره است.

به گزارش تین‌نیوز، چند روز پیش مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان از رایزنی‌های اولیه برای خرید امتیاز شرکت هواپیمایی قشم ایر و راه‌اندازی پروازهای این شرکت در استان همدان خبر داد.

اسداله ربانی در این رابطه گفته بود که موضوع برقراری پروازهای همدان - مشهد و خرید امتیاز شرکت قشم ایر برای همدان مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

روابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم در رابطه با این خبر توضیحاتی را ارائه کرد.

در توضیحات شرکت هواپیمایی قشم آمده است؛ در پی انتشار خبری در رسانه‌ها در خصوص خرید حق امتیاز شرکت هواپیمایی قشم  که منجر به ترویج شایعاتی شده است به اطلاع می‌رساند؛ برگزاری جلسه‌ای با  حضور تنی چند از مسئولین استان همدان با مدیریت شرکت هواپیمایی قشم به‌منظور مذاکره و تبادل‌نظر در مورد برقراری احتمالی یک مسیر پروازی این شرکت به استان همدان بوده است.

در ادامه عنوان‌شده است که مباحث مربوط به خرید امتیاز شرکت هواپیمایی قشم صرفاً از طریق واحدهای ذی‌ربط و جمعی اموال منصوب‌شده در وزارت نفت قابل بحث و مذاکره است از همین رو انتشار هرگونه مطلب در خصوص خرید شرکت هواپیمایی قشم قویاً تکذیب می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.