| کد خبر: 257459 |

معرفی سامانه استعلام رانندگان

سامانه استعلام رانندگان در بستر موبایل و وب جهت سهولت استعلام وضعیت بارنامه های کالا، صورت وضعیتهای مسافری، کارت هوشمند راننده و ناوگان برای همکاران سازمانی و رانندگان تهیه شده است.

تین نیوز

سامانه استعلام آنلاین رانندگان که در قالب یک اپلیکیشن فعالیت می کند، با هدف دسترسی به اطلاعات موجود نهادهای دولتی راه اندازی شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، در این اپلیکیشن امکاناتی مانند استعلام های بارنامه، صورت وضعیت و راهنامه به تفکیک ماه در طول سال های اخیر و چند امکان دیگر گنجانده شده است.

«سامانه استعلام رانندگان وسایل نقلیه در بستر اپلیکیشن (اندروید) جهت تسهیل استعلام های بارنامه، صورت وضعیت و راهنامه به تفکیک ماه در طول سال های اخیر، پیمایش ناوگان ، دوره های آموزشی رانندگان، وضعیت فعال بودن کارت هوشمند، کارت صحت و سلامت همچنین اعلام سوختگیری آماده بهره برداری است.

سامانه مذکور به صورت پایدار و شبانه روزی آماده خدمت بوده و نسخه نهایی آن در برنامه کافه بازار و سایت سازمان rmto.ir قابل دانلود است.

کاربران برای ورود به سامانه بایستی با شماره همراه و کد ملی منطبق که در سامانه های سازمان راهداری ثبت شده استفاده نمایند و در صورت مواجه شدن با خطای نامعتبر شدن شماره همراه، می بایست نسبت به اصلاح آن در ادارات کل استانی اقدام کنند.

پیاده سازی سامانه استعلام رانندگان در جهت رفع نیاز کاربران و بهره گیری از روش هوشمندانه مد نظر قرار گرفته است که شرح مختصری از مزایای آن شامل توسعه کسب و کار از جمله مشارکت شرکت ها و موسسات حمل و نقل همچنین مشارکت شرکت های دانش بنیان در امر طراحی و تولید نرم افزار، یکپارچه سازی خدمات مشترک وابسته در حوزه حمل و نقل، گسترش خدمات الکترونیک با هدف عدم مراجعه حضوری رانندگان جهت دریافت اطلاعات حمل و نقل و سفر، کاهش هزینه های جانبی برای رانندگان و حذف مراجعات حضوری، اصالت و صحت سنجی هویت رانندگان در قالب دریافت اطلاعات (بارنامه، صورت وضعیت و …)، صدور اطلاعات (بارنامه، صورت وضعیت، سوخت) دقیق با جزییات برای رانندگان وسایل نقلیه سنگین، آگاهی از زمان انقضای کارت هوشمند، کارت صحت و سلامت و کارت معاینه فنی ناوگان است.

جهت دریافت این اپلیکیشن بر روی لینک زیر کلیک نمایید. 

https://estelam.rmto.ir/uploads/App/DriversInquiry.۲.۲.۱.apk

 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.