| کد خبر: 254704 |

◄ راهنمایی ثبت شکایت از اتوبوسرانی و اتوبوس های درون شهری

استفاده از وسیله حمل و نقل عمومی برای جابجایی افراد درون شهر یا بین شهری امری رایج می باشد. قشرهای مختلفی از دانش آموزان، دانشجویان و … برای جابجایی گروهی یا حتی برگزاری اردو و مسافرت های تفریحی و … از وسایل حمل و نقلی عمومی مانند اتوبوس بهره می گیرند.

تین نیوز

استفاده از وسیله حمل و نقل عمومی برای جابجایی افراد درون شهر یا بین شهری امری رایج می باشد. قشرهای مختلفی از دانش آموزان، دانشجویان و … برای جابجایی گروهی یا حتی برگزاری اردو و مسافرت های تفریحی و … از وسایل حمل و نقلی عمومی مانند اتوبوس بهره می گیرند.

◄ چگونه برای ثبت شکایت از اتوبوس های بین شهری اقدام کنیم؟

 

به گزارش تین نیوز ، در شهرهای بزرگ و شلوغ مانند تهران بسته به حجم جمعیت در ساعاتی از روز ترافیک های سنگینی در اکثر بزرگراه ها و خیابان ها ایجاد می شود که وسایل حمل و نقل عمومی در این جا نقش کاهش حجم ترافیک و آلودگی هوا را ایفا می کنند. ولی استفاده از این وسایل نقلیه عمومی مثل اتوبوس های شهری و بین شهری همواره بی دغدغه و بدون مشکل نبوده و گاه اتفاقاتی دیده می شود که اگر پیگیری نشود ممکن است در آینده با ادامه سهل انگاری ها جان راننده و مسافران به خطر بیفتد.

علاوه بر اتوبوس های بین شهری، اگر شکایتی از اتوبوس های شهری هم داشته باشید می توانید شکایت خود را ثبت کنید. منظور از اتوبوس های درون شهری، سامانه اتوبوسرانی هر شهر است. بدیهی است که اتوبوس های درون شهری یکی از اشکال حمل و نقل عمومی در داخل شهر ها هستند که معمولا برای استفاده از آنها خصوصا در شهرهای شلوغ مردم را تشویق می کنند.

این اتوبوس ها نیز ممکن است تخلفاتی را مرتکب شوند. به همین منظور مسیر شکایت از اتوبوس های درون شهری از طریق سایت اتوبوس رانی همان شهر طی می شود.

مثلا اگر از هر یک از اتوبوس های درون شهری تهران شکایت دارید و به دنبال یافتن مسیری برای ارائه شکایت از آنها می گردید، باید به سایت اتوبوس رانی تهران به آدرس www.bus.tehran.ir مراجعه کنید. در هر شهری سامانه یا سایتی برای اتوبوس رانی هر شهر وجود دارد.

جالب است بدانید که تقریبا آدرس سایت های اتوبوسرانی همه شهر ها با همین دامنه و به همین شکل است و فقط نام شهر است که تغییر می کند. در هر یک از سایت های اتوبوس رانی درون شهری که وارد می شوید،  باید روی گزینه “ارتباط با ما” کلیک کنید تا بتوانید اطلاعات مربوط به تماس و ارتباطات مردمی و ثبت شکایات و انتقادات را بیابید. برای مثال در سایت اتوبوسرانی تهران شماره تلفن ۱۸۸۸ مختص به اداره بازرسی و برای دریافت انتقادات و شکایات است. بنابراین برای ثبت شکایت از اتوبوس های درون شهری تهران کافیست با شماره تلفن ۱۸۸۸ تماس بگیرید.

در آخر برای شکایت از اتوبوس ها حتما به بین شهری یا درون شهری بودن اتوبوس باید توجه کرد. هرکدام از ما به عنوان یک مسافر اتوبوس وظیفه داریم که هرگونه خطا و تخلف از سوی راننده اتوبوس یا کمکی های او را به سازمان های مربوطه گزارش دهید تا سریعا به موضوع رسیدگی شود و از اتفاقات ناگوار جلوگیری شود.

جهت مشاهده لیست سازمان های اتوبوسرانی شهرهای مختلف ایران بعد از وارد شدن سایت به سایت اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور، به آدرس http://uicb.ir/ ، در قسمت پایین صفحه سایت، با انتخاب بخش ارتباط با اتوبوسرانی ها، به صفحه جدیدی به نام پورتال اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور  انتقال داده می شوید که با انتخاب هر کدام از شهرها به سازمان های اتوبوسرانی آن استان و شهر دسترسی  جهت ثبت انتقادات و پیشنهادات خود خواهید داشت. 

پورتال اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • امیرحسین کارگر 2 0

    من ازخط اتوبوس امام علی اصلا راضی نیستم سر صبح از چهار ۱۵ دقیقه منتظر بودم ۴۷ دقیقه تن لش اومده چه وضعشه

    • مهدی 6 0

      دوست عزیز شما در پایتخت هستید ..تصور هم نمیتونید بکنید مثلا در شهر شیراز چه به سر مردم مظلوم دارن میارن این خط واحد ها مخصوصا جنوب شیراز.و حتی امکان طرح شکایت هم وجود نداره.
      بله قرار بود حامی اقشار کم در آمد باشن و ببینید با تبعیض و بی احترامی جی دارن به سر مردم میارن.

  • بخت آزما 8 0

    در صد بالایی از مسافران از عمل کرد رانندگان اتوبوس شهری ناراضی هستند به دلایل زیر : بد اخلاقی راننده - سوار کردن مسافر خارج از ایستگاه- توقف بیمورد در ایستگاه های نزدیک به مبداء-هتاکی راننده به علت ایراد از تخلف- امروز خط شماره 90 کد20-2180 به علت سرعت کم از مبداء و توقف بیمورد در ایستگاهها مورد اعتراض قرار گرفت که با بی احترامی به مسافران گفت بروید شکایت بکنید .

  • امیر 0 1

    سلام اتوبوس خط 202 دیر به دیر میاد من خر هر دفعه بیست تا نیم ساعت باید تو ایستگاه بشینم یکم رسیدگی کنین

    • Mehdi reisi 2 2

      دوست عزیز روحتم خبر نداره تو شیراز چه خبره..نیم ساعت که بهشته

  • ابراهیم 0 1

    باید برای خط ولنجک یک راه حلی پیدا کنید مردم همش معطل ووقتشان تلف میشود بخاطر کم بودن تعداد اتوبوس ها ورفتار بد رانندگان غیر محترمشان
    لطفاً پیگیری کنید مجبور نیستیم هر روز با راننده ها دعوا کنیم و از کار و زندگیمون دیر کنیم هر روز

  • ابراهیم 0 1

    یک ساعت ونیم هر روز در ایستگاه ولنجک باید منتظر بمونم تا اتوبوس تشریف بیاره
    از کار اخراج شدم بدلیل تاخیر هر روز
    لطفاً یکاریش بکنید
    مردم مسخره نیستن

  • ناشناس 0 1

    سلام به چند روز که اتوبوس خط تهران پارس مطهری بعدازظهر به مقصد نمرن میگن تا میدان الغدیر میبرن لطفا رسیدگی کنید

  • مریم 1 1

    در ساعت ۱۲تا ۱۴ایستگاه علم و صنعت به سمت شهرک محلاتی با تغییر شیفت اتوبوس حرکت نمیکنه

  • ناشناس 0 1

    خیر نبینه خط زمان آباد از مسافرا کرایه بیشتر میگیره از گلوشون نره پایین

  • سجاد طبسی 0 1

    من از خط اتوبوس ترمینال جنوب به خاوران اصلا راضی نیستم تو رو قرآن یک فکری به حال این خط بکنید زن بچه مردم علاف خودشون میکنن .

  • مهدی 0 1

    هیچ امکانی جهت حده اقل طرح شکایت از وضعیت بسیار غیر انسانی و تبعیض امکاناتی و اخلاقی بین اتوبوسهای شهری شهرستان ها رو مهیا نکردید ..واقعا خجالت اوره و متاسفن برای مردم مظلوم

  • بهارمی 0 1

    اتوبوس معراج حصه همه راننده بی تربیت وخواب تو مسیر به مسول خط که میگیم میگند خوب کاری کرد خوابید ودود سیگارشا میده بیرون

  • ناشناس 0 1

    خط 14.30رنگ سبز آزادی کرمان به شهرک الله ابادوسی متری حجت راننده به من بی احترامی کردومیخواست من راه داخل ماشین بزنه چمن راه از داخل ماشین بندازه بیرون درتاریخ 10.5.1402چگونه بایدازدست او شکایت کرد ممنون میشوم اگر راهنمایی کنید

  • جعفری 0 1

    من امروز از ساعت شش صبح تا هفت و‌ده دقیقه خط مشیریه به ترمینال خاوران منتظر ماندم مسخره شدیم

  • arezoo 0 1

    سلام .لطفا خط ۷۴ را زیادتر کنید مسیر ما از جمهوری هست ولی چون خط ۷۴ کم هست خیلی شلوغ میشه و ماصبح ها عجله برای سرکاررفتن داریم چون اتوبوس بیش ازحدشلوغ میشود راننده درجایگاه نگه نمیدارد و مامجبوریم باتاکسی هزینه کنیم برای سرکاررفتن لطفا پیگیری کنید باتشکر

  • افضلی 0 0

    اتوبوس خط۷۶ ازساعت۱۹ دیگه نیستن مگه تا ساعت ۲۱ نباید باشن پس کجا هستن

  • حمید رضا سرایی 0 0

    سلام من از اراک مزاحم شدم
    چرا خط شرکت واحد خط هپکو تا آخر خط منظورم آخر خط که ایستگاه پیام نور هست نمیان و دوتا ایستگاه جا میزارن و دور میزنن من چند بار ایستگاه پیام نور وایسادم ولی این ایستگاه نمیاد اتوبوس...الان ساعت ۱۹/۳۰تاچارا بدو بدو آمدم تا رسیدم به ایستگاه صادقیه

  • ناشناس 0 0

    سلام اتوبوسهایی که از شهید فیاض بخش به سمت خانی آباد نو و شهرک وصال میروند به دلیل ترافیک به جای خیابان خیام از وحدت اسلامی استفاده میکنند شبها هم که باید از خیابان مدائن نازی آباد به سمت فیاض بخش بروند از میدان بازار دوم مسیرشان را عوض میکنند یعنی هیچکس نیست نظارت کنه؟ اینقدر راننده ها خودسر هستند که ازهر مسیری که بخوان مسافر میبرند؟

  • فریده قدکی 0 0

    جلوی دانشگاه کلی منتطر موندم تا خط محراب بیاد ولی مثلا دو تا خط باع ملی رد میشه و اصلا خط واحد هاتون نظم نداره

  • زرشکی 0 0

    لطفا به ساعت اتوبوس از بلوار ارتش به مترو حقانی و میدان هروی به میدان معلم رسیگی شود تاخیر بیش از یک ساعت است

  • جواب ندادن به سوالات 0 0

    جواب ندادن به سوالات برای راهنمایی

  • نجف 0 0

    ا سلام.خواهشمندم خط ۳۸/۱ پایانه راه آهن، پایانه آزادی
    با توجه به اینکه مسیر پر رفت و آمد ‌و پر ترافیکی هست لطفا تعداد اتوبوس افزایش بدید. هر نیم ساعت یک بار به ایستگاه میرسه وما همیشه دیر به کلاس و سر کار میرسیم.
    خیلی ممنون

  • نظام دوست 0 0

    سلام خط 10 همیشه کمکی است و واقعا همیشه خیلی دیر می اید لطفا به مسولان اعلام نمایید .فکر به حال ما بکنند

  • ناشناس 2 0

    من از طرف سیصد و یا چهار صد خانم شاغل ساکن قرچک وورامین صحبت میکنم اتوبوسهای جوان مرد به قرچک خیلی رانندگان بی ادب وبد دهنی دارد وخانم ها در این اتوبوس‌ها امنیت ندارند چون رانندگان اجازه می‌دهند که آقایان وارد حریم نشستن خانم ها بشوند وبه خاطر شلوغی خیلی از این خانم ها مورد اذیت وآزار قرار می‌گیرند وهرروز چندین دعوا در اتوبوس مشاهده میشه برای شهردار و اتوبوس رانی قرچک تومار امضا کردیم بردیم دادیم وخواهش کردیم که جای آقایان را جدا کنند ولی متاسفانه بدتر شد که بهتر نشد حالا من از شما عاجزانه خواهشمندم صدای ما خانم‌های شاغل را به مسعولین برسونید آخه برای ناموس این مملکت این همه شهید دادیم چرا باید اینگونه ناموس ما در عذاب باشه

  • مریم 0 0

    خط واحدهای شیراز اکثرا ۴۰ دقیقه یا بیشتر باید منتظر بمونیم. بی ادبی رانندگان محترم ک هیچ. وقتی نظرات رو میخونی، میبینی همه جای کشور وضعیت همینه. چون قشر ضعیف اکثرا از حمل و نقل عمومی استفاده میکنن هیچ توجهی بهش نمیشه.
    اتوبوس‌ها بشدت کهنه و داغون
    راننده های بشدت بی ادب
    عدم توقف در ایستگاها و رد شدن
    و...
    کاش یکم به این وضعیت رسیدگی کنن. بجای تلاش برای فرهنگ سازی که مردم از حمل و نقل عمومی استفاده کنن، فقط باعث رنجش بیشتر میشن

  • ناشناس 0 0

    خدا به حق الحسین نیست و نابود کند کسی را که ترک فعل می‌کند و به مردم رسیدگی نمی‌کند و مردم را با حکومت بدبین میکنند
    خداوکیلی اگر نمی‌تونید تو اداره کاره کنید برید سر فلکه با سواد تر و بهتر از شما بیکاره

    صبح از ساعت ۸ تا الان که ۱۰:۴۰دقیقه هست نشستم و هیچ کس نیست که بخواد جواب بده

    خواهشا بالادست اتوبوس دانی رسیدگی کنه از
    شرکت اتوبوس رانی اصفهان و حومه

  • محمدی 0 0

    خط شانزده شیراز خیلی خیلی خیلی افتضاحهه دوساعتی یه بار میاد بیش از هزاربار به پایانه شیراز شکایت کردیم هیچ فایده ای نداشته ومیگن راننده نداریم اتوبوس ها باهم خراب شدن خواهشمندیم خواهشمنیدیم یه بار برای همیشه رسیدگی کنین

  • علیپور 0 0

    خط 14درشیراز خیلی کم میاد هربار بیشتر از چهل دقیقه طول میکشه که بیاد.در ضمن تلفنی برای ثبت شکایات بک ارید

  • ناشناس 0 0

    سلام این همه میگیدماشین های شخصی راحذف کنیدوبجاش ازاتوبوس درون شهری استفاده کنی که خیابان هااز هام وشلوغ نباشدشمااتوبوس درون شهری رایگان دراختیارمردم قراربدیدتامردم وسیله شخصی هاشون راحذف کنند.

  • ناشناس 0 0

    ماالان ۴نفریم بخوایم بااتوبوس بریم برامون مثله تاکسی تلفنی هزینه ش میشه واقعاهم نداریم لطفااتوبوس رایگان دراختیارمردم قراربدیدماهانه دولت بهشون حقوق بده

  • ناشناس 0 0

    اتوبوس درون شهری نبایدبلیط وکرایه ازمردم بگیره باید بایدرایگان دراختیار مردم باشه دولت بایدماهانه به راننده تندروحقوق بده

  • ناشناس 0 0

    اگه یکی ازکشورهای بیرون بیادببینه که یه نفر ایستاده وبرای ۳تومن ازمردم دادوبیدادمیکنه واقعاابروی ایران میره آخه ۳تومن چیه که انقدرگیرمیدندکارت بزن براهمین امریکامیخوادایران رادربربگیره چرارایگان نیست این اتوبوس واحد واحددرون شهری ماهانه دولت بهشون حقوق بده توروخدااین کارت اتوبوس هاراجمع کنیدورایگان اتوبوس دراختیارمردم بذارید

  • احمد رسول زاده 0 0

    سه ماه است اتوبوس اینجانب درشرکت گواه تبریز خوابیده از نامه شهرداری و اتوبوس رانی الان کسی جواب گوی نیست

  • Zari 0 0

    خط ۲۱۴ تهران(افق دستواره)
    سه روز هست ما اومدیم تو این قسمت

    فقط یک روز این خط اومد دو روز دیگه تا یک ساعت میمونم وقتی نمییاد دیگه مجبور میشم اسنپ بگیرم


    واقعا مزخرفه

  • ایمان درستی راد 0 0

    این خط 209 پل خاقانی به شهید بهشتی در 5 سال گذشته بررسی کنید یک روز نبوده که تاخیر در سرویس نداشته باشه. همیشه همین وضعیته. سر جدتون پیگیری کنید

  • مينا موحدى 0 0

    خط علم وصنعت خاوران اتوبوسها بسيار نامنظم هستند بارها شكايت كردم هم ١٨٨٨ هم پيام گذاشتم اما هيچ نتيجه اى حاصل نشد همين امروز ساعت ٢٠ دقيقه منتظر اتوبوس بوديم و اتوبوس پر از مسافر رسيد در حاليكه ما ايستگاه دوم بوديم و اين اتفاق بارها و بارها پيش امده و مردم مثل گوسفند به هم چسبيده اند ايا اين است حقوق و احترام و كرامت شهروندى

  • حمیدرضا فراهانی 0 0

    سلام اتوبوس های خط علوم و تحقیقات به آزادگان با هماهنگی بین خودشان دیر حرکت می کنند تا دو اتوبوس پشت هم به ایستگاه آزادی برسند و یکی شون توی ابتدای میدون مسافران رو پیاده می کند و می ره توی ترمینال آزادی و اون یکی می ره به سمت آزادگان بعضی وقتها هم مسافران رو سرگردان تو آزادی رها می کنند و میرن توی ترمینال آزادی ساعتهای مختلف این اتفاق برای من افتاده و بد ترین اول صبح هست که همه می خوان بزن سرکار تو رو به خدا رسیدگی کنید

  • ناشناس 0 0

    همش سرکاریه
    تک تک شماره های ۱۸۸۸ امتحان کردم وبسایتا رو تست کردم. همشون برای خر کردن ماست
    خودشون تو بنز و بی ام و اینجا سوارن توله هاشون اونجا ، نمیفهمن تمام.

  • ستاره پژوهی 0 0

    من از خط اتوبوس خاوران به شهدا و بلوار ابوذر به بهارستان شکایت دارم اتوبوس‌هاش که قدیمی هست بماند بدتر از اون دیر به دیر اومدن این اتوبوسهاست لطفا تعداد اتوبوس‌های این دو خط رو بیشتر کنید سر کار میریم همش صبح زودتر باید وایسیم تا اتوبوس بیاد برگشتنی هم خسته و کوفته کلی باید معطل بشیم لطفا رسیدگی کنید

  • عزت همتیان 0 0

    سلام با تغییر مسیر حرکت اتوبوس میدان هفت تیر صادقیه که چند ماه پیش اتفاق افتاد عملا ساکنین خیابان خسرو جنوبی وشهید گلاب که پراز سکنه است از استفاده از اتوبوس محروم شده اند .خواهشمندم بررسی نمایید .ممنون

  • مينا مقدم 0 0

    الان نيم ساعت در ايستگاه ائمه اطهار خط خاوران علم وصنعت منتظر اتوبوسم
    خط ١٨٨٨ هم براى شكايت نفر ١٢ هستم اگر جوابگو نيستيد اين دفتر دستك شكايات رو جمع كنيد

  • مينا مقدم 0 0

    كى بايد جوابگو باشد
    چند بار از خط خاوران علم و صنعت شكايت كردم اما هيچ فايده اى ندارد ١٨٨٨ را بهتر است جمع كنيد
    الان بيشتر از نيم ساعت در ايستگاه ائمه اطهار منتظر اتوبوس هستيم خط خاوران علم و صنعت

  • محمد رستم پور چهارشنبه 1402/11/4 0 0

    سلام و خسته نباشید میگم به بچه‌ای سازمان اتوبوسرانی
    دوست عزیز من در قرچک زندگی میکنم ما اینجا نه مترو داریم نه اتوبوسرانی درست من یه نفر کم درآمد هستم که مجبورم با اتوبوس رفت و آمد کنم گاهی صبح ها 40 دقیقه طول می‌کشه تا اتوبوس بیاد یا بهونه گازئیل رو میگیرن یا میگن خواب موندیم من امروز به همراه 10 شهروند دیگر در ایستگاه پوئینک که اول ایستگاه هستش منتظر بودیم خواهش میکنم لطفا هر کسی این پیامک رو میخونه جون عزیزترین کستون پیگیری لازم رو انجام بدین

  • خانم اخلاقی 0 0

    سلام شب بخیر ببخشید مزاحم شدم شکایت من راجع به اتوبوس‌های ولیعصر میدان شیخ بهایی است دو شب است که ما را به میدان شیرازی پیاده میکنند و مسافرین از میدان شیرازی تا سری شیخ بهایی شمالی پیاده می‌آیند تو این هوای سرد لطفا پیگیری نماید

  • ناشناس 0 0

    چرا خط قائم -تجريش فعال نيست

  • ناشناس 0 0

    تهران خط ١٢٤٥اصلاً كار نميكنه

  • زهره 0 0

    خط ۲۶دیگه شورش درآورده نیم ساعت بایدمنتظرباشیم،هرچندرسیدگی نمیشه،ولی ما..

  • کککک 0 0

    سلام خط اتوبوس از دانشگا تا دولت آباد خیلی تاخیر دارد و دیر میاد خیلی زیاد دیر میاد واقعا یه فکری بکنید ب حال ما ممنون میشم

  • دهقان 0 0

    لطفا اتوبوس میدان صنعت به حقانی را مجددبگذارید مر دم مستاصل هستند و اعتراض دارند چرا برداشتید اتوبوس را

  • Mhmv 0 0

    راننده خط ۴ اتوبوس brt مسیر پایانه افشار به توحید، پلاک ۳۴۲۴۷ مسافر ها رو عمدا پایانه باقرخان پیاده کرد به بهانه اینکه اتوبوس خرابه و بعد هم گازشو گرفت رفت و با یکی از آقایون هم دعواش شد.
    هرکی هرکار دلش میخواد میکنه؟ صاحب نداره ؟

  • سمیه 0 0

    نیمه شعبان ساعت شش و نیم عصر سوار اتوبوس خط ۳۱۱ شدم ک کرایش ۴۲۰۰ با کارته و من کارت داشتم راننده من رو بین راه سوار کرد و اصرار ک چون بین راه سوار شدی باید نقد بدی و ۶ تومن ...نمیخای پیاده شو

  • بهروزاحمدی 0 0

    راننده اتوبوس هستم حقوق نمیدن وماشین کم هست گفتیم وایسگاه هاخراب هست هیچ کاری انجام ندادند رانندها راهم اخراج کردن هیچ کس به فریاد هیچ کس نمیرسد

  • کسرا 0 0

    دیگه انقدر زنگ زدم ۱۳۷ ۱۸۸۸ از رو رفتم هیچ اتفاقی نمیفته وثبت میشه رسیدگی نمیشه.

  • امیر مهدی رونقی 0 0

    لطفا به اتوبوس رانی داخل زنجان بگین کارت بکشند پول نگیرند

  • فاطمه جعفری 0 0

    لطفا به شهرداری زنجان بگین اتوبوس رانی پول نگیره خیلی بیشور
    هستن

  • ناشناس 0 0

    سلام
    تماس گرفتم با ۱۸۸۸ ثبت شکایت کنم میگن باید حتما شماره اتوبوس داشته باشید الان شمارتنو به عنوان مزاحم ثبت میکنم .
    تمام ماشین ها دیر میان باید برای هر اتوبوس یک ربع منتظر موند امروز هم صبح اتوبوس خراب شد هم الان که اومدیم ،مردم که گناه نکردند چرا پاسخگو مشکلات مردم نیستید بعد میگید به عنوان مزاحم شماره شما ثبت میشه ...
    واقعا مردم حلال نمی‌کنند با این خدمات دهیتون

  • مسافر 0 0

    سلام، خط مترو صادقیه جنت آبد شمال، هر چی پیرمرد بالای ۷۰ ساله شدن راننده، که فقط کارشون علاف کردن ملته، این خط رو حدود دو ساعت طولش میدن

  • ریاحی 0 0

    اتوبوس شهیدبهشتی ایستگاه صادقیه چرااااا انقدرررر دیرررر به دیرررررر می آد؟بقیه اتوبوسا همیشه هستند ک آماده و منظم! چه وضعشه؟ همیشه خدا همینه!

  • امین اسدزاده 0 0

    به دلیل کرایه اضافی و در خواست وجه نقدی نفری ۱۰ تومان شکایت دارم به شماره پلاک ۳۵ایران۳۴۳ع۴۲

  • محسن 0 0

    به جای پست های مدیریتی در شرکت اتوبوسرانی افراد دلسوز را بکار بگیرید و این قش نالایق را بریزید بیرون .این زاکانی هم یک خمره پیدا کنید بندازینش تووش بیشتر از این مملکت را گند نگیره

  • ناشناس 0 0

    خط ۲۵۴ خیلی نامنظمه خیلی خیلی خیلی

  • ناشناس 0 0

    خواهشا یا نظارت کنید یا این خط رو جمع کنید نامنظم هست اصلا نمیشه رو ساعت حرکت حساب کرد
    لطفا لطفا لطفا رسیدگی شود

  • امیری 0 0

    سلام خسته نباشید
    به وضع خطوط ۲۰۲ و۲۰۲/۱ رسیدگی کنید دوبار مرتب میان وچندبار نامرتب بنده ۴۰ دقیقه معطل بودم ایستگاه چاهشک هیچخطی نیامد لطفاً پیگیری فرمایید

  • فریده 0 0

    چرا جایگاه خانم ها را عوض کردن .با بدبختی با این وضع عادت کرده بودیم الان شده قوز بالا قوز خط ترمینال شرق آزادی فاجعه است . دیر میاد همیشه شلوغ با این وضع جابجایی هم که پدر همه رو درآوردید.

  • مریم 0 0

    چرا اتوبوسرانی و تاکسیرانی پاکدشت قیمت کرایه ها را برای مردم مشخص نمی کند و عدم درج قیمت برای عموم باعث این شده که راننده هر قیمتی که دلش بخواد از مسافر بگیرد یعنی وقت اون نرسیده که ی نظارت برای کرایه ها انجام شود