| کد خبر: 171066 |

◄ موتورسیکلت برقی تمام ایرانی به مرحله شماره‌گذاری رسید

این موتورسیلکت در سه رنج متفاوت از یک کیلووات تا 3 کیلووات و با توجه ویژه به سلیقه‌ ایرانی ساخته شده و مجموعه باطری آن نیز در ایران به تولید رسیده است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بنا شریف، از ساخت اولین موتورسیکلت برقی با استفاده از توان داخلی در زمان تحریم های آمریکا خبر داد و گفت: اولین موتورسیکلت برقی ساخت متخصصان ایران با نام تجاری «IRAN» به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، احمدزاده با اشاره به مشخصات فنی موتورسیکلت IRAN، افزود: امروزه و با توجه به نگرانی ­های زیست محیطی ناشی از آلودگی ­های خودروهای بنزینی و گازوئیلی، کمپانی ­ها و موسسات تحقیقاتی گوناگونی به طراحی و توسعه وسایل نقلیه برقی روی آورده ­اند و بدون شک آینده حمل ونقل در قالب کاربرد این گونه وسایل خواهد بود و لذا موتورسیکلتی که با استفاده از توان داخلی ساخته شده است به مرحله تولید انبوه رسیده و به زودی عرضه آن به بازار آغاز خواهد شد.

وی افزود: این موتورسیلکت در سه رنج متفاوت از یک کیلووات تا 3 کیلووات و با توجه ویژه به سلیقه ایرانی ساخته شده و مجموعه باطری آن نیز در ایران به تولید رسیده است.

احمدی زاده یادآورشد: برخلاف تصور برخی از افراد که شیب تهران را مناسب با موتورسیکلت برقی نمی دانند، IRAN، قادر است در هر بار شارژ در تهران پیمایشی با سرعت 120 کیلومتر در ساعت داشته باشد.

وی با اشاره به موضوع بی توجهی به خدمات پس از فروش در هنگام واردات موتورسیکلت برقی به کشور، تصریح کرد: مهم ترین بخشی که پس از مدتی پیمایش در موتورسیکلت های برقی با مشکل مواجه می شود، باطری آن است که کم ترین توجهی در زمان واردات به آن نشده است و لذا، متخصصان ایرانی با دستیابی به توانمندی ساخت موتورسیکلت برقی IRAN، به قابلیت ارائه خدمات پس از فروش در تمامی اجزای موتورسیکلت های وارداتی نیز دست پیدا کردند.

احمدی زاده به این موضوع نیز اشاره داشت که  در ایران به هیچ شکلی صرف نظر از نوع بنزینی و برقی طراحی و ساخت موتورسیکلت وجود نداشته و موتورسیکلت برقی ایران برای اولین بار از صفر تا 100 در ایران طراحی و ساخته شد.

مدیرعامل شرکت بنا شریف، با بیان این که درحال پیگیری دریافت مجوز شماره گذاری از سازمان ملی استاندارد و پلیس راهور ناجا هستیم تا تولید انبوه آن به زودی آغاز شود افزود: موتورسیکلت IRAN، به طور دقیق منطبق با نیازهای کابران ایرانی که عمدتاً از این وسیله نقلیه برای درآمدزائی استفاده می کنند طراحی و ساخته شده و به نوعی موتورسیکلت کار نیز هست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.