| کد خبر: 251814 |

◄ واکاوی تصادفات عجیب و پی در پی کامیون ها در جاده حاجی آباد سیرجان

مدتی پیش و در شرایط نامساعد جوی و بارش باران در جاده حاجی آباد - سیرجان، چندین حادثه واژگونی، قیچی کردن تریلرها و در نهایت، منحرف شدن کامیون‌ ها و تریلرهای عبوری به کنار جاده رخ داد که خسارات زیادی به بار آورد.

تین نیوز

مدتی پیش و در شرایط نامساعد جوی و  بارش باران در محور حاجی آباد - سیرجان، چندین حادثه واژگونی، قیچی کردن تریلرها و در نهایت،  منحرف شدن کامیون‌ ها و تریلرهای عبوری به کنار جاده رخ داد که خسارات زیادی به بار آورد.

بع گزارش تین نیوز ، رانندگان ناوگان سنگین همزمان با این رخدادهای جاده ای، تصاویر و فیلم هایی از وضعیت این محور پرحادثه ارسال کردند.

این رانندگان همچنین در تماس با تین نیوز از قیر پاشی در سطح جاده توسط عوامل راهداری شکایت داشتند که پس از پیگیری مشخص شد عوامل راهداری،  شیارها و ترک های به وجود آمده در آسفالت جاده را به جهت جلوگیری از نفوذ آب، قیر پاشی یا ترمیم  کرده اند که از خرابی و فرسودگی آسفالت جلوگیری شود.

 این در حالی بود که رانندگان کامیون عنوان کردند، برای ترمیم شکاف های جاده، نقاط مجاور هم قیر پاشی و مزید بر علت شده بود که به لغزنده شدن جاده انجامیده بود.

بیشتر بخوانید:

آن چنان که شهروند خبرنگاران تین نیوز می گویند، سراشیبی جاده حاجی آباد به سیرجان نیز دلیل دیگری برای وقوع این تعداد حادثه است. در این سراشیبی سرعت ناوگان سنگین افزایش پیدا می کند که همین امر به یکی از دلایل بروز حوادث جاده ای منجر می شود.

به گزارش تین نیوز، طبق اعلام مسئولان حدود 5 هزار نقطه حادثه خیز در کشور وجود دارد.

 سردار کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا به تازگی چند عامل مهم تصادفات کشور را جاده، راننده، خودرو و برای اولین مرتبه دو عامل مدیریت  و نظارت را از عامل وقوع تصادفات راننگی در کشور ذکر کرده است.

فیلم پیوست از تصادف عجیف و پی در پی کامیون ها در جاده حاجی آباد را ببینید:

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.