| کد خبر: 197077 |

۸ هزار اتوبوس برای انتقال زوار اربعین در نظر گرفته شد

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای کشور از آمادگی هشت هزار دستگاه اتوبوس برای انتقال زوار اربعین در کشور خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای کشور از آمادگی هشت هزار دستگاه اتوبوس برای انتقال زوار اربعین در کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، داریوش باقرجوان در جلسه هماهنگی ستاد اربعین  که با حضور مدیران کل و معاونین حمل ونقل هشت استان کشور، تشکل‌های صنفی حمل و نقل مسافر و استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: دو هزار و ۵۴۰ شرکت حمل و نقل مسافر با ۴۰ هزار راننده مسوولیت حمل و نقل زوار اربعین در کل کشور را بر عهده خواهند داشت.

وی با بیان اینکه استان اصفهان همواره  به واسطه وسعت و ظرفیت بالای ناوگان حمل و نقل مسافر محور اقدامات و حرکت های مهم  کشوربوده است، گفت: عملکرد این اداره کل در حوزه حمل و نقل مسافر درخشان است.

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور با اشاره به افزایش ۲/۵ برابری تعداد زوار کربلا در تاسوعا و عاشورا سال جاری، اضافه کرد: پیش بینی می شود تعداد زوار اربعین نیز در سال جاری افزایش یابد.

وی با بیان اینکه تحلیل آمار و اطلاعات سال گذشته لزوم برنامه ریزی حمل و نقل مسافران در مرز مهران را دوچندان می کند، تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده در سالجاری سفر مسافران  از این مرز به صورت دو بخشی انجام خواهد شد.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور خاطرنشان کرد: مسافران از مرز مهران با توجه به مقصد نهایی خود به یکی از شهرها اندیمشک، همدان و کرمانشاه منتقل شده و سپس در مرحله دوم به مقصد نهایی خود انتقال پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: سفرهای رفت در ایام اربعین حسینی، دربازه زمانی طولانی تری انجام می شود اما سفرهای برگشت فشرده تر شده و افزایش تقاضا به شبکه حمل ونقل مسافر فشار مضاعفی تحمیل می کند.

باقرجوان به مردم اطمینان داد که شبکه حمل ونقل مسافر کشور تمام توان خود را برای انجام سفرهای ایمن و راحت مردم وزار اربعین به کار خواهد گرفت.

جلسه هماهنگی ستاد اربعین روز شنبه با حضور مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای  و مدیران کل و معاونین حمل ونقل هشت استان کشور و تشکل های صنفی حمل ونقل مسافر کشور به میزبانی استان اصفهان برگزار شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.