تأکید بر نقش هوش مصنوعی در تحول روابط عمومی سازمان راهداری
رئیس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و هوش مصنوعی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: فعالان حوزه روابط عمومی این سازمان با بهره گیری از ظرفیت های نوین به ویژه هوش مصنوعی، نقش مهمی در ارتقای تعامل با مخاطبان و اطلاع رسانی مؤثر ایفا می کنند.
روابط عمومی در سازمان راهداری دیگر تنها یک واحد اطلاع رسانی نیست؛ با ورود هوش مصنوعی و برگزاری صدها دوره آموزشی، این حوزه به یکی از ارکان تحول ساز سازمان تبدیل شده است.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، حمزه ذاکری در دوره آموزشی روش های کیفی پایش و تحلیل رسانه ها، توجه به مقوله آموزش را زیربنای توسعه ای هر سازمانی دانست و بر اهمیت جایگاه هوش مصنوعی در دگرگونی فرآیندهای اطلاع رسانی تأکید کرد.
وی گفت: امروزه لبه پیکان تحولات جهانی در حوزه ارتباطات در دستان هوش مصنوعی است و فعالان حوزه روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای هوشمندانه از این ظرفیت برای ارتقای تعامل با مخاطبان بهره می برند.
رئیس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و هوش مصنوعی خاطرنشان کرد: از آنجا که سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای یکی از سازمان های پیشرو در مجموعه وزارت راه و شهرسازی در حوزه اجرای طرح های مطالعاتی و دانش بنیان است، اطلاع رسانی درست درباره این دستاوردها می تواند تصویری واقعی از سازمانی دانش محور را به جامعه نمایش دهد.
ذاکری ابراز امیدواری کرد برگزاری دوره های آموزشی، فراتر از موضوعات آموزش محور بوده و با یادگیری عمیق محتواها، موجب جلوه گر شدن آموخته ها در رفتار و عملکرد کارکنان سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در سراسر کشور شود.
وی همچنین به نقش مرکز توسعه آموزش، مطالعات و هوش مصنوعی در ارتقای دانش سازمانی اشاره و اظهار کرد: به منظور تحقق این مهم، طی یک سال اخیر بیش از ۷۰۰ دوره آموزشی در سطح استان های کشور برگزار شده که نشان دهنده وجود جریانی پویا در حوزه آموزش و یادگیری در سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای است.