| کد خبر: 254503 |

رپرتاژ آگهی؛

◄ همه‌چیز درباره کیفیت رستوران در انواع قطارهای ایران؛ غذا از رستوران قطار سفارش بدهیم یا نه؟

غذا در سفر موضوع مهمی است. برای اینکه اوقات خوشی داشته باشید و سلامتتان هم حفظ شود، باید انتخاب هایی قابل اعتماد و سالم داشته باشید.

تین نیوز

غذا در سفر موضوع مهمی است. برای اینکه اوقات خوشی داشته باشید و سلامتتان هم حفظ شود، باید انتخاب هایی قابل اعتماد و سالم داشته باشید. در سفر با قطار، یکی از گزینه ها برای غذاخوردن، رستوران های موجود در این وسیله نقلیه است. در قطار می توانید غذا سفارش بدهید و نوش جان کنید اما کیفیت رستوران در قطارهای مختلف ایرانی چگونه است؟ اطلاعاتی در این زمینه دارید؟

۱.  قطار زندگی

برای اینکه سفری جذاب و راحت به مقصد شهرهای مختلف تدارک ببینید، به تهیه بلیت قطار زندگی نگاهی ویژه داشته باشید. خدمات و امکانات این قطار بسیار مطلوب است. بابت غذا هم خیالتان راحت خواهد بود.

این قطار لوکس که از حوالی سال ۱۳۹۴ کارش را شروع کرده، رستورانی دوطبقه دارد. منوی این رستوران لوکس بسیار متنوع است و با میز و صندلی های زیبا، انواع دسرهای خوشمزه و فضایی دوست داشتنی از شما پذیرایی می کند.

یکی از ویژه ترین نکات درباره غذای رستوران قطار زندگی، امکان مشاهده پخت وپز آشپزها است. شما می توانید شاهد طبخ غذاهای مختلف از سوی آشپزهای حرفه ای این قطار باشید. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در منوی رستوران قطار زندگی دیده می شود؛ حق انتخاب با شما خواهد بود.

برای میل کردن سوپ های خوشمزه، سالادهای باکیفیت و انواع غذاهای ایرانی و خارجی می توانید به رستوران قطارهای زندگی مراجعه کنید. بعد از غذا هم دسری جانانه سفارش بدهید و لحظه های سفر با قطار را خوش تر و شادتر سپری کنید. رسیدگی به شکم و خوراک بخش مهمی از لذت در هر سفر را تشکیل می دهد.

۲.  قطار فدک

فدک هم یکی از لوکس ترین قطارهای سامانه ریلی ایران است که خدمات مختلف مطلوبی به مسافران ارائه می کند. رستوران این قطار پنج ستاره هم کیفیت بالایی دارد. کسانی که در رستوران قطار فدک مشغول به کار هستند، افرادی حرفه ای اند که به خوبی از عهده پذیرایی از مسافران برمی آیند.

برای میل کردن انواع وعده های غذایی می توانید سری به رستوران قطارهای فدک بزنید و خود را به عصرانه یا شامی ویژه مهمان کنید. اهل غذاهای لذیذ ایرانی مانند باقلاپلو با گوشت هستید؟ شاید هم دوست دارید که به سراغ گزینه های متنوع تری مانند استیک بروید، در هر حال در این قطار با منویی پروپیمان مواجه خواهید شد.

یکی از مهم ترین نکاتی که باعث می شود، غذاخوردن در رستوران قطار فدک خوشایند شود هم تازگی و کیفیت مواد است. در سفر باید مراقب غذاخوردن باشید تا مشکلات گوارشی دامن گیرتان نشوند و اوقات خوش سفر را مخدوش نکنند. با سرزدن به رستوران این قطار لوکس به انواع غذاهای خوشمزه با تزئینات زیبا و کیفیت مطلوب دسترسی خواهید داشت.

۳.  قطار غزال  VIP

قطار غزال هم یکی دیگر از گزینه های موجود برای پشت سرگذاشتن سفر ریلی خوش و راحت است. امکان رزرو سریع بلیت قطار به صورت آنلاین برای انواع قطارهای غزال وجود دارد.

در رستوران قطار غزال VIP هم غذاها و دسرهای مختلفی سرو می شود و می توانید در طول سفرتان به مقاصد مختلف از آنها استفاده کنید. رستوران قطار غزال فضای دنج و آرامی دارد. اگر از آن دسته مسافرانی هستید که در طول سفر خسته می شوند و از نشستن مداوم در کوپه استقبال نمی کنند، حتما در سفرتان با این قطار، سری به رستورانش هم بزنید.

۴.  قطار نورالرضا

یکی دیگر از قطارهای پنج ستاره سامانه ریلی ایران هم نورالرضا با امکانات متنوع است. قطارهای نورالرضا با پذیرایی خوب از شما و ارائه امکاناتی متنوع می تواند خاطره خوشی از سفر برایتان رقم بزند.

رستوران این قطار هم با منویی متنوع و با کمک پرسنل حرفه ای از شما با غذاهای باکیفیت و خوشمزه پذیرایی می کند. امکان میل کردن وعده های غذایی مختلف قطار نورالرضا در رستوران یا کوپه ها موجود است.

انواع پیش غذاها، غذاهای ایرانی و فرنگی، دسرها و نوشیدنی های در رستوران قطارهای نورالرضا برای مسافران سِرو می شود. دستتان برای انتخاب از منوی متنوع رستوران این قطار باز است اما باید دقت کنید که انتخاب هایتان علاوه بر خوشمزگی، شامل فیبر و سبزیجات مختلف هم باشد. نباید اجازه بدهید که دستگاه گوارشی تان در طول سفر در معرض خطر قرار بگیرد و آسیب ببیند. در رستوران نورالرضا، انواع سالادها و مواد پروتئینی مانند لبنیات خوشمزه ای نظیر ماست هم وجود دارد.

۵.  قطارهای دیگر

کوپه رستوران قطار

به جز قطارهای لوکس و پنج ستاره ای که معرفی شدند، قطارهای دیگر سیستم ریلی کشور هم رستوران هایی برای پذیرایی از مسافران خود دارند. امکان خرید فوری بلیط قطار به سراسر ایران برای انواع قطارها در ایران با پذیرایی ویژه وجود دارد. از جمله این قطارها باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • قطار چهارستاره غدیر؛
  • قطار سبز؛
  • سیمرغ؛
  • پرستو؛
  • صبا؛
  • غزال؛
  • کوثر؛
  • نگین؛
  • صبا.

اگر قصد دارید که سری به رستوران قطارهای مذکور بزنید، حواستان به انتخاب گزینه ای مطلوب و مقوی باشد. فقط به دنبال بهترین طعم ها نروید و یادتان باشد که باید به حفظ وضعیت خوب و سلامت معده و به طور کلی دستگاه گوارشتان هم نیم نگاهی داشته باشید.

https://snapp.ir/train-ticket/

در آخر

توجه به انتخاب غذاهای مناسب و باکیفیت در طول مسافرت اهمیت زیادی دارد. اگر غذاهای مناسبی مصرف نکنید، امکان دارد که حالتان ناخوش شود و سفر به کامتان تلخ. در سفر با انواع قطارهای ایرانی هم امکان سرزدن به رستوران هایشان وجود دارد.

مواردی که معرفی شدند، از بهترین قطارهای سامانه ریلی کشور هستند و غذاهای باکیفیت، متنوع و خوشمزه ای در رستوران هایشان سِرو می شود. سفرکردن با قطار خوشایند است، به ویژه اگر رستورانی با منوهای پروپیمان و خوشمزه هم داشته باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.