| کد خبر: 179118 |

در قالب طرح بازرسی و نظارت مستمر آغاز شد:

◄ برخورد با گران‌فروشی غرفه‌ها در ایستگاه راه‌آهن تهران

طرح بازرسی و نظارت مستمر بر برخورد با گران‌فروشی غرفه‌ها در ایستگاه راه‌آهن تهران آغاز شد.

تین نیوز

مدیرکل راه‌آهن تهران از آغاز طرح نظارت و بازرسی ویژه از غرفه‌های ایستگاه راه‌آهن تهران خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، عابدین هادی‌نژاد گفت: در این طرح که باهدف جلوگیری از گران‌فروشی و با مشارکت پلیس‌راه آهن و بازرسان اداره‌کل راه‌آهن تهران از غرفه‌های ایستگاه راه‌آهن تهران شروع‌شده است، از کلیه غرفه‌های ایستگاه‌های راه‌آهن تهران بازرسی به‌عمل‌آمده و با سودجویان و گران‌فروشی اجناسی که فاقد قیمت و تاریخ تولید و مصرف باشد برخورد جدی خواهد شد.

وی بابیان این مطلب که این طرح به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت افزود: سرکشی و بازدید از مجموعه رستوران‌های ایستگاه راه‌آهن تهران (فودکورت) به لحاظ نظارت بر امور بهداشتی و نظافتی امری مهم است و گران‌فروشی هر نوع کالا غیرقانونی است و کلیه کالاها باید درج قیمت داشته باشند.

وی ادامه داد: هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات، به بهانه تغییر نرخ ارز غیرقابل‌پذیرش بوده و در اسرع وقت نسبت به اعمال قانون اقدام خواهد شد و براساس قرارداد، با بهره‌برداران غرفه‌ها مطابق مقررات مندرج و براساس قانون، برخورد خواهیم کرد.

هادی‌نژاد خاطرنشان کرد: بازرسی‌های محسوس و نامحسوس در دستور کار کارشناسان خدمات ایستگاهی است تا از هرگونه گران‌فروشی به‌صورت جدی جلوگیری شود و بهره‌برداران باید با ارائه فاکتور معتبر و محاسبه سود منطقی در کلیه ایستگاه‌های اداره کل راه‌آهن تهران به ارائه خدمات به مسافرین بپردازند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.