| کد خبر: 133079 |

مدیرکل راه آهن یزد خبر داد؛

بهسازی خطوط بلاک بافق ـ بهرام

مدیرکل راه آهن یزد اعلام کرد: راه آهن یزد بطور میانگین حدود هزار تن گندله به مقاصد مبارکه اصفهان و فولاد خراسان بارگیری می کند.

تین نیوز

مدیرکل راه آهن یزد اعلام کرد: راه آهن یزد بطور میانگین حدود هزار تن گندله به مقاصد مبارکه اصفهان و فولاد خراسان بارگیری می کند.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ سید مصطفی داودی با اشاره به نقش بسیار مهم ترانزیت ریلی کشور و رشد روز افزون خدمات ریلی عنوان کرد: با هماهنگی های به عمل آمده بین اداره کل راه آهن یزد وکارخانجات صنعتی چادرملو، ناوگان ریلی یزد بطورمیانگین روزانه ۹ هزار و ۶۰۰ تن کنسانتره آهن را در کارخانجات چادرملو تخلیه و حدود هزار تن مواد تولیدی را ازاین کارخانجات به مقاصد مبارکه اصفهان و فولاد خراسان بارگیری می کند.

 

مدیرکل راه آهن یزد افزود: راه آهن یزد بطورمتوسط روزانه هزار تن گندله از کارخانجات صنعتی چادرملو(گندله سازی اردکان) بارگیری و به مقصد صنایع بالادستی فولاد را جابجا می کند و امید است با تلاش همکاران و با طرح و برنامه های پیش رو و نیازسنجی کارخانجات صنعتی چادرملو، حمل بار را به میزان قابل توجه ای افزایش دهیم.

 

داودی با اشاره به پروژه بهسازی خطوط بلاک بافق – بهرام گفت: به منظور ارتقاء ایمنی و تسریع در عبور ومرور قطارها، بهسازی بلاک بافق- بهرام درمحور یزد- بافق در دستور کار اداره کل راه آهن یزد قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: بازسازی محور مذکور حدود ۲۲ سال قبل انجام شده بود و تا کنون مورد بهسازی قرار نگرفته بود که با تصمیم گیری مسئولین راه آهن یزد و ستاد، این مهم ،عملیاتی شد.

 

داودی با اشاره به بهسازی هایی که پیش ازاین روی بلاک های رخش- چاه خاور، یزدگرد- رخش و نایین- سیاکوه صورت گرفته عنوان کرد: محوربافق- بهرام یکی ازپرترافیک ترین خطوط ریلی کشوراست که روزانه بالغ بر۹۰ رام قطار مسافری و باری دراین مسیر تردد می کند و نقطه اتصال چهار اداره کل هرمزگان، اصفهان، کرمان و شرق است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.