| کد خبر: 131909 |

مدیر کل بازرگانی و بازاریابی راه آهن اعلام کرد:

پیش بینی حمل ۲ میلیون تن محصولات فولاد خوزستان در سال ۹۶

تین نیوز

مدیرکل بازرگانی و بازاریابی راه آهن، جایگاه شرکت فولاد خوزستان را در حمل محصولات فولادی مهم و پراهمیت عنوان کرد و گفت: برای سال جاری حمل ۲ میلیون تن محصولات توسط این شرکت پیش بینی می شود.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ مدیر کل بازرگانی و بازاریابی داخلی در جلسه کارگروه کشوری ارتقاء بهره وری ناوگان ریلی با ارائه گزارشی از عملکرد سال ۹۵ به مهم ترین برنامه های شرکت راه آهن طی سال جاری در حوزه بارهای معدنی پرداخت.

 

سید مرتضی علی احمدی شرکت فولاد خوزستان را رتبه اول درحمل محصولات فولادی با عملکرد حدود ۱.۲ میلیون تن در سال ۹۵ دانست و گفت: شرکت فولاد خوزستان آمادگی خود را برای حمل ۲ میلیون تن محصولات برای سال ۹۶ اعلام کرده است.

 

همچنین مدیر کل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه آهن بر همکاری شرکت های حمل و نقلی ریلی در جهت افزایش بهره وری تاکید کرد.

 

در ادامه مصیبی قائم مقام فولاد خوزستان و مدیر کل بخش برنامه ریزی و استراتژیک فولاد خوزستان از آمادگی حمل کامل ۷ میلیون مواد معدنی و ۳.۵ میلیون محصولات فولادی در آینده ای نزدیک خبر داد.

 

گفتنی است؛ سیزدهمین جلسه کارگروه کشوری ارتقاء بهره وری ناوگان ریلی در حمل و نقل مواد معدنی و محصولات صنایع معدنی با دبیری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و همکاری مستقیم نمایندگان شرکت راه آهن ( اداره کل بازرگانی و بازاریابی، مدیران کل مناطق اصفهان- جنوب- یزد- هرمزگان و کرمان)، مدیران عامل شرکت های حمل و نقل ریلی به میزبانی شرکت فولاد خوزستان در شهر اهواز برگزار شد.

 

لازم به ذکر است؛ هدف از این نشست، هم اندیشی در ارزیابی عملکرد حمل و نقل ریلی، ایجاد پیوستگی و هم افزایی بیش از پیش بین ذی نفعان مرتبط با حمل مواد معدنی و محصولات فولادی است که تقریبا از سال ۹۲ بصورت مستمر و هر شش ماه یکبار برگزار می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.