| کد خبر: 245178 |

تقسیط جرایم رانندگی برای متقاضیان فاقد گواهی‌نامه

رئیس اداره فرهنگ و ترافیک پلیس راهور استان زنجان گفت: طرح ترخیص خودروهای توقیف شده در پارکینگ‌های استان زنجان در حال اجرا است.

تین نیوز

رئیس اداره فرهنگ و ترافیک پلیس راهور استان زنجان گفت: طرح ترخیص خودروهای توقیف شده در پارکینگ‌های استان زنجان در حال اجرا است.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ محمدحسن خلجی با بیان اینکه در طرح ترخیص خودرو با رویکرد ویژه ترخیص خودروهای رسوبی در استان زنجان، از روز عید سعید قربان آغاز شده و تا ۶ مردادماه امسال ادامه دارد، اظهار کرد: با اجرای این طرح همه خودروها و موتورسیکلت‌ها به غیر از مواردی که دستور قضایی دارد، ترخیص می‌شود.

وی ادامه داد: در صورتی که مالک خودرو یا موتورسیکلت گواهی‌نامه نداشته باشد، وسیله نقلیه آن شخص به یک فرد معتمد که گواهی‌نامه رانندگی دارد، تحویل داده خواهد شد.

خلجی افزود: امکان تقسیط جرایم رانندگی و ترخیص برای متقاضیان فاقد گواهی‌نامه و بیمه‌نامه از جمله‌ امتیازات این طرح است. همچنین وسایل نقلیه‌ای که در زمان تحویل به مالک فاقد بیمه‌نامه باشند نیز به صورت محموله‌ای (حمل با وانت نیسان و جرثقیل) ترخیص خواهند شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متقاضیان برای ترخیص وسایل نقلیه خود با به همراه داشتن اصل مدارک بیمه‌نامه شخص ثالث، گواهی‌نامه رانندگی، کارت ملی و شناسنامه مالک خودرو به مراکز پلیس + ۱۰ مراجعه کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.