| کد خبر: 238188 |

قرعه‌کشی ۵ محصول طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا

قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ۵ محصول سایپا در آذر۱۴۰۰ انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهاد‌های نظارتی اعلام می‌شود.

تین نیوز

قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ۵ محصول سایپا در آذر۱۴۰۰ انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهاد‌های نظارتی اعلام می‌شود.

به گزارش تین نیوز از سایپا، این طرح فروش فوق العاده سایپا برای ۵ محصول شامل کوییک با گیربکس معمولی (رینگ فولادی)، کوییک. آر، تیبا صندوق دار، تیبا۲ و کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک بود که اسامی برندگان قرعه‌کشی این طرح، ساعت ۱۴روز سه شنبه، بیست و سوم آذرماه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

بر اساس این گزارش در طرح اخیر فروش فوق العاده سایپا ۵۰۰ هزار و ۴۸۰نفر شرکت کردند که ۴۸۸ هزار و ۸۴۳ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

همچنین ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۴ هزار خودرو است که ۸ هزار نفر هم به عنوان جایگزین (رزرو) در نظر گرفته شده اند.

در این طرح ۵۰۰ دستگاه خودرو تیبا صندوق دار، هزار و ۲۵۰ دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، ۹۰۰ دستگاه کوییک. آر، هزار و ۲۵۰ دستگاه تیبا۲ و ۱۰۰ دستگاه کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک عرضه می‌شود.

همچنین گروه خودروسازی سایپا برای منتخبان طرح فروش فوق العاده، پیامک ارسال می‌کند ضمن اینکه ثبت نام کنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت سایپا از نتایج قرعه‌کشی مطلع شوند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.